Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › iBooks – läs böcker i din iPhone!
-
AuthorPosts
-
Tankade precis iBooks gratis från AppStore. Ladda ner här: http://itunes.apple.com/se/app/ibooks/id364709193?mt=8 – Du kan ladda ner olika kända böcker gratis och en del kostar i programmet. Sedan kan du enkelt spara alla i en snygg bokhylla, och som du ser på en av bilderna, du kan när du läser sätta ett bokmärke så du inte glömmer vart du läste senast, du kan fixa textstorlek, textstil och vilket ljus du vill ha.
Jag undrar om någon av er vet om man på något sett kan få över andra böcker till iBooks, tex. fotbollsböcker som inte finns iBooks. Eller finns det någon sida med fler böcker där man kan hitta det man letar efter?
iBooks, bokhylla och in action:
En sak vet jag, och det är att jag inte fick det att fungera 🙂
@jockel 68707 wrote:
Ladda bara ner det i AppStore, synca, starta programmet, gå till affären, köp eller ladda ner en gratis bok och testa! Vad kom det upp för fel :)?
Inloggning krävs, skriver i mitt lösenord, inloggning krävs, skriver i mitt lösenord sen rullar det på så.
Frågan är hur fan man ska lösa det? 😛
Kan dom inte slänga in lite ljudböcker i iBooks!
Nalle puh är gratis att ladda ned.
och det är väldigt enkelt att dra in böcker i pdf format i itunes som dyker upp i ibooks.
Funkar riktigt bra för mig.Utbudet är fortfarande riktigt riktigt risigt i Sverige men konceptet ligger verkligen helt rätt i tiden, ser verkligen fram mot att köpa mina böcker digitalt och slippa kasta två träd i soptunnan när jag läst klart dem
dom ljudböckerna i iTunes, va ligger dom i för pris? orkar inte läsa ^^
har använt Calibre för att konverterat PDF och CHM filer till EPub format för IBook Readern och det funkar kanonbra. har fått över 52 böcker nu till ipad’en utan problem
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.