Inget saldo!?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Inget saldo!?

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Posts
  • filjoh
    Member
    Post count: 7

    Hejsan, Jag köpte min iPhone igår, Lördag. Men det enda problemet är att jag inte kan se mitt saldo!? Ringer 455 och *120# men det enda som visas/sägs är att “ett problem har uppstått”. Somebody?

    snook
    Member
    Post count: 2190

    Det är nog ingen fara, abonnemanget har bara inte hunnit bli helt registrerat.

    Det kommer nog att fungera i morgon.

    Edit: Iofs så vet jag inte om du har tecknat nytt eller ej.

    Halle
    Member
    Post count: 837

    @filjoh 8867 wrote:

    Hejsan, Jag köpte min iPhone igår, Lördag. Men det enda problemet är att jag inte kan se mitt saldo!? Ringer 455 och *120# men det enda som visas/sägs är att “ett problem har uppstått”. Somebody?

    Och vi vet heller inte vilket abonnemang du har. Har du något av i-abonnemangen går det inte att ringa och kolla saldo, eftersom det inte finns något sådant saldo.

    Morbidio
    Member
    Post count: 268

    @halle 8876 wrote:

    Och vi vet heller inte vilket abonnemang du har. Har du något av i-abonnemangen går det inte att ringa och kolla saldo, eftersom det inte finns något sådant saldo.

    Jaså? Det funkar då utmärkt för min kompis som kör iMidi.:) *120# så ser han antal fria minuter samt hur många MB han surfat upp via 3G.

    Lashis
    Member
    Post count: 16

    Är det ett helt nytt abonnemang så tar det några dagar innan du kan se saldo.

    antonfjanton
    Member
    Post count: 142

    Hade samma “problem”, det tar ungefär 24 timmar för Telia att registrera ditt nya abonnemang innan du kan kolla sånt som t.ex. saldo. Har du dock ett abonnemang så ser du naturligtvis inte saldo utan hur många minuter du har ringt för / har kvar att ringa för och har du något utav i*- abonnemangen så ser du även hur många mb du har laddat hem via 3G/EDGE.

    frojK
    Member
    Post count: 69

    *120# funkar det med 99:- abbonemanget?
    Blir nämligen alltid hänvisad till att ringa 455 hela tiden, men det kanske ska vara så?

    Kimpeh
    Member
    Post count: 22

    @frojk 8922 wrote:

    *120# funkar det med 99:- abbonemanget?
    Blir nämligen alltid hänvisad till att ringa 455 hela tiden, men det kanske ska vara så?

    455 funkar för mig som har telia 99, du får veta hur mycket pengar du har kvar att ringa för under denna månad. 😀

    frojK
    Member
    Post count: 69

    @kimpeh 8932 wrote:

    455 funkar för mig som har telia 99, du får veta hur mycket pengar du har kvar att ringa för under denna månad. 😀

    Jo det gör det ju för mig med, men min fråga var väl mer om *120# funkar för andra med 99 abbonemanget. Om det ska det eller om man får leva med talsvar.

    filjoh
    Member
    Post count: 7

    Jo, jag har 99 abonnemanget, men jag kan inte heller ringa 455, ” ett fel har uppstått och vi på telia tackar dig för ditt samtal ” :confused: . Men kan det möjligen ha något med att jag ändrade mitt Telia Refill till Telia 99?

    stt
    Member
    Post count: 36

    när jag slår in *120# så blir jag också alltid hänvisad till att ringa 455, funkar inte för mig i alla fall. funkar det för någon med 99? men det funkar att ringa till 455

    free
    Member
    Post count: 80

    Hur är det med uppkopplingskostnad etc på att ringa för att få reda på saldot? Kostar det mig något?

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.