Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Inget saldo!?
-
AuthorPosts
-
Hejsan, Jag köpte min iPhone igår, Lördag. Men det enda problemet är att jag inte kan se mitt saldo!? Ringer 455 och *120# men det enda som visas/sägs är att “ett problem har uppstått”. Somebody?
Det är nog ingen fara, abonnemanget har bara inte hunnit bli helt registrerat.
Det kommer nog att fungera i morgon.
Edit: Iofs så vet jag inte om du har tecknat nytt eller ej.
@filjoh 8867 wrote:
Hejsan, Jag köpte min iPhone igår, Lördag. Men det enda problemet är att jag inte kan se mitt saldo!? Ringer 455 och *120# men det enda som visas/sägs är att “ett problem har uppstått”. Somebody?
Och vi vet heller inte vilket abonnemang du har. Har du något av i-abonnemangen går det inte att ringa och kolla saldo, eftersom det inte finns något sådant saldo.
@halle 8876 wrote:
Och vi vet heller inte vilket abonnemang du har. Har du något av i-abonnemangen går det inte att ringa och kolla saldo, eftersom det inte finns något sådant saldo.
Jaså? Det funkar då utmärkt för min kompis som kör iMidi.:) *120# så ser han antal fria minuter samt hur många MB han surfat upp via 3G.
Är det ett helt nytt abonnemang så tar det några dagar innan du kan se saldo.
Hade samma “problem”, det tar ungefär 24 timmar för Telia att registrera ditt nya abonnemang innan du kan kolla sånt som t.ex. saldo. Har du dock ett abonnemang så ser du naturligtvis inte saldo utan hur många minuter du har ringt för / har kvar att ringa för och har du något utav i*- abonnemangen så ser du även hur många mb du har laddat hem via 3G/EDGE.
*120# funkar det med 99:- abbonemanget?
Blir nämligen alltid hänvisad till att ringa 455 hela tiden, men det kanske ska vara så?Jo, jag har 99 abonnemanget, men jag kan inte heller ringa 455, ” ett fel har uppstått och vi på telia tackar dig för ditt samtal ” :confused: . Men kan det möjligen ha något med att jag ändrade mitt Telia Refill till Telia 99?
när jag slår in *120# så blir jag också alltid hänvisad till att ringa 455, funkar inte för mig i alla fall. funkar det för någon med 99? men det funkar att ringa till 455
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.