Installera apps?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Installera apps?

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 259

Om jag laddar ner en app från datorn, hur får jag då in den i min iPhone sen? 🙂

carpe
    Member
    Post count: 904

Detta luktar som §8.

imported_pongo
    Member
    Post count: 893

måste faktist fråga, hur kommer det sig att det är så många nu på det senaste som frågar om denna sak.. eller har det varit så tidigare också fast jag missat?

§8 Piratkopiering
    Du får inte sprida länkar med anknytning till piratkopierat material. Det är inte tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättsskyddat material. All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

stickaaan
    Member

@carpe 42783 wrote:

Detta luktar som §8.

Luktar kanske det gör, men smakar inte de 😉 Någon som vet?
    Alltså, det har med bakgrunder och sånt att göra, som man inte kan ladda ner i cydia, men på nätet. Men jag har aldrig fattat var man ska lägga det.

Freebo
    Member
    Post count: 4365

@stickaaan 42787 wrote:

Luktar kanske det gör, men smakar inte de 😉 Någon som vet?

Vi kanske inte skall dömma alla på förhand så… dubbelklicka på IPA-filen så öppnas den i iTunes och adderas till ditt programbibliotek. Synka

stickaaan
    Member

@freebo 42788 wrote:

Vi kanske inte skall dömma alla på förhand så… dubbelklicka på IPA-filen så öppnas den i iTunes och adderas till ditt programbibliotek. Synka

Det tackar jag så mycket för 🙂

adde666
    Member
    Post count: 23

japp eller installara [mod]*Bort*[/mod] =)

snook
    Member
    Post count: 2190

*Tråd låst*

§8 Piratkopiering
    Du får inte sprida länkar med anknytning till piratkopierat material. Det är inte tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättsskyddat material. All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • The topic ‘Installera apps?’ is closed to new replies.