Front page › Forums › iPhone i Sverige › Nyheter › ios 4.2 kommer
-
AuthorPosts
-
meddelande från iH8sn0w på twitter
I believe 4.2 will be dropping tomorrow aside the iTunes update. So backup your SHSH Blobs to have an untethered jailbreak!!!
tror ni det kommer komma imorgon , är jätte nyfiken 🙁 vill uppdatera från ios 4.0.1 till 4.2 pch sen låssa upp med ultrasn0w som kommer släppas 1-2 dagar efter att ios 4.2 är släppt, så när tror ni ios 4.2 kommer ?@skinza.se 83001 wrote:
Har Itunes 10 släppts än?
Jepp 🙂
Okej 🙂
Vilka är de stora förändringarna i 4.2?
@skinza.se 83014 wrote:
Okej 🙂
snabbare
flash player
porr app
kasper sky
habbo 3D
fri surf för alltid
Allt detta kommer att finnas på den nya 4.2 versioner.
@skinza.se 83014 wrote:
Okej 🙂
Funktioner till iOS 4.2 för iPhone – Vad kan vi förvänta oss? | iMediaNU
@marieloise 83017 wrote:
snabbare
flash player
porr app
kasper sky
habbo 3D
fri surf för alltid
Allt detta kommer att finnas på den nya 4.2 versioner.
:cool:Trodde att det även skulle komma någon app för överklockning men det kanske kommer i 4.3:cool:
@muffins 83019 wrote:
Funktioner till iOS 4.2 för iPhone – Vad kan vi förvänta oss? | iMediaNU
tack för infon
@marieloise 83150 wrote:
Vaa???? Vad vill du få ut av de här?
Ja jag vill verkligen också veta vad vill du få ut av det här?! För du måste vart otroligt seriös när du skrev det! haha herregud
varför inte gå in på filmon och välja dem två porr kanalerna som finns där 🙂
måste vänta på unlock 🙁 ååhh släpp den bara vad väntar dev team på ?
@ludii 83547 wrote:
går det jailbreaka 4.2 på iphone 4?
aa med redsn0w. här är en guide iClarified – iPhone – How to Jailbreak Your iPhone 4 Using RedSn0w (Windows) [4.2.1]
har försökt med detta 82ggr nu.. cydia blir bara en vit ikon och avslutas direkt när man trycker på den. Även Safari kraschar så fort jag öppnar den.
@apple 3g 83328 wrote:
måste vänta på unlock 🙁 ååhh släpp den bara vad väntar dev team på ?
på söndag kommer det vännen! 😀
@apple 3g 83557 wrote:
försök jailbreaka om den. eller återställa den. lycka till
som sagt, har försökt med det ett jävla bra tag nu. inget hjälper.
@valentine 83564 wrote:
på söndag kommer det vännen! 😀
japp min vän 😀 men har hört av folk här att när dom jailbreakar ios 4.2 så får dem vit ikon på cydia och att det inte funkar ? börjar bli lite skraj haha . fårväl se vad som händer .
@apple 3g 83585 wrote:
japp min vän 😀 men har hört av folk här att när dom jailbreakar ios 4.2 så får dem vit ikon på cydia och att det inte funkar ? börjar bli lite skraj haha . fårväl se vad som händer .
:D! Jag fick med det när jag jba , men på 4.1. Loader hette det, tryckte på det så installerades Cydia =) fast med Greenp0ison krasha hela mobilen, så har Limera1n nu. 🙂
en fråga bra vad äre som är så himla bra med ios4.2.1? märker inte några större förändringar det ända jag ser är att dom har ändrat en ikon….. har en iphone 3g
jag upplever batterin bättre faktiskt. speciellt över natten. då den är fulladdad. När jag vaknar så är det fortfarande 100%. Förr kunde den sjunka ner till 95% på 8-10 timmars sömn.
Annars så har du annat teckensnitt i anteckningar, du har facetime direkt via meddelande mm.
@ludii 83675 wrote:
jag upplever batterin bättre faktiskt. speciellt över natten. då den är fulladdad. När jag vaknar så är det fortfarande 100%. Förr kunde den sjunka ner till 95% på 8-10 timmars sömn.
Annars så har du annat teckensnitt i anteckningar, du har facetime direkt via meddelande mm.
man kan inte ha facetime på en 3g:P bra på 4:an man kan ha det….. okej så batteritid å att det är annan format på texten i antiknegs appen är det enda eller?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.