Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › iPhone 2.2 är här – men hur är det med break?
-
AuthorPosts
-
@h8r3d 17342 wrote:
jag har en fundring. Jag har 2.1 med bossprefs idag.
Jag ska till danmark om 2 veckor. finns det något annat sätt att inaktivera edge/3g än via bossprefs, dvs, kan jag uppdatera och stänga av all datatrafik medans jag är i danmark utan bossprefs?tacksam för svar
JohanAllt det där hittar du i “inställningar”
Bossprefs är bara en genväg till all datatrafik.
Så allt sådant finns redan under inställningar!@h8r3d 17342 wrote:
jag har en fundring. Jag har 2.1 med bossprefs idag.
Jag ska till danmark om 2 veckor. finns det något annat sätt att inaktivera edge/3g än via bossprefs, dvs, kan jag uppdatera och stänga av all datatrafik medans jag är i danmark utan bossprefs?tacksam för svar
JohanAllt det där hittar du i “inställningar”
Bossprefs är bara en genväg till all datatrafik.
Så allt sådant finns redan under inställningar!@bonzone 17299 wrote:
undrar ungefär hur lång tid det brukar ta innan vi med jailbreak får 2.2?
Hur lång tid tog det för dev team förra gången med 2.1?@bonzone 17299 wrote:
Hur lång tid tog det för dev team förra gången med 2.1?@bonzone 17299 wrote:
Hur lång tid tog det för dev team förra gången med 2.1?jag håller på att tanka quikpwn, kommer med edit snart…
jag håller på att tanka quikpwn, kommer med edit snart…
jag håller på att tanka quikpwn, kommer med edit snart…
Nån som vet hur man får tag bossprefs till 2.2?
När jag breaka min lur till 2.1 så funka allt klockrent, Men nu när ja breaka till 2.2 som postades i forumet så blir de precis som någon sa att vissa prog inte kommer tebax. Samt så tycker jag att luren har blivit lite segare. Så personligen så tycker jag inte att den gjorde inte ett skit mer än sega ner den. Allternativet är ju en återställning och hoppas på de kommer en annan break
@Mr EmCom
De finns ju en på cydia men dom kanske inte fått upp den till 2.2 än, har själv inte testat det.
När jag breaka min lur till 2.1 så funka allt klockrent, Men nu när ja breaka till 2.2 som postades i forumet så blir de precis som någon sa att vissa prog inte kommer tebax. Samt så tycker jag att luren har blivit lite segare. Så personligen så tycker jag inte att den gjorde inte ett skit mer än sega ner den. Allternativet är ju en återställning och hoppas på de kommer en annan break
@Mr EmCom
De finns ju en på cydia men dom kanske inte fått upp den till 2.2 än, har själv inte testat det.
@Mr EmCom
@Mr EmCom 17479 wrote:
Den gamla vanliga bossprefs på cydia funkar finfint 😉
@Mr EmCom 17479 wrote:
Den gamla vanliga bossprefs på cydia funkar finfint 😉
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.