Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › Iphone , 2000kr
-
AuthorPosts
-
Hejsan jag funderar över att köpa en iphone. Men dock så har jag inte så stor budget 1500-2000 kr ungefär… Finns det någon för det priset tror ni? =) MvH Iphone Wannabee 😛
Tror du måste ha bra tur att få en för 2000kr. Dock beror det på modell och storlek osv.
Huvudsaken det är en iphone som fungerar… har mest tänkt att ha den på nätet osv… Finns väl orginala 3g versionen… wifi ! 🙂
Sålde precis min Iphone 2g 8gb 3.1.2 i fint skick med alla tillbehör för 1500kr. tyvärr
@emilhip 47040 wrote:
Vad menas med 3.1.2 ? Så det finns iphones billigt då? 🙂
Jag menar att Firmwaren, “mjukvaran” är uppdaterad till 3.1.2.
Joorå det finns det, men jag kände killen bra så det blev ett kompispris.
Vet dock inte om det var dumt gjort igentligen men nu när jag sitter med
min nya Iphone 3gs i handen samma dag känns det lugnt ändå!;)Kan starkt rekommendera Iphone 3gs före alla andra, helt klart bättre på alla sätt enligt mig;)
Jag gav 1600:- för min 3G 16 gig. Ännu inte uppgraderat den till 3.1.2 men det sker nog innom snar framtid men visst går det att få tag på billiga.
Det var dock oxå ett kompis pris jag fick min för.
Okej… Men då jaginte har någon stor budget så får det väl räcka… Är dom dåliga på något sätt? menar går dom sönder? Vanligt fel?…. Finns ju alltid på blocket oxå :P:laugh:
@emilhip 47044 wrote:
Okej… Men då jaginte har någon stor budget så får det väl räcka… Är dom dåliga på något sätt? menar går dom sönder? Vanligt fel?…. Finns ju alltid på blocket oxå :P:laugh:
Om du inte ska lägga över 2 000 pix på en iPhone så kommer det troligtvis bara hittas iPhone 2G. Så dra en kik på lite sådana.
@fredda-79 47043 wrote:
Jag gav 1600:- för min 3G 16 gig. Ännu inte uppgraderat den till 3.1.2 men det sker nog innom snar framtid men visst går det att få tag på billiga.
Det var dock oxå ett kompis pris jag fick min för.
Okej? Av Halims supermarket i Älvsjö?
Nej jag är INTE rasist.. Då är jag alltså seriös att jag inte är de..
@fredda-79 47061 wrote:
Nej inte av honom…haha
En kompis som skulle byta upp sig bara. Vissa har ju gått om slantar och bryr sig inte om att försöka sälja saker tydligen…Okej. Grattis får jag lov att säga! Ibland är de bra att ha sådana kompisar 😉
jag har en svart 3g 16 gig med defekt skärm (inte sprucket glas) den kan du få köpa för 2000kr 😉
Finns det inte hiphones med Wi-Fi?… 🙂
slaneby
November 17, 2009 at 15:01Post count: 0du borde få en 2G utan problem för den budgeten
iPhone 2G har Wi-Fi 🙂
För 1,5-2k får du lätt en iPhone 2G. Min kompis har en 2g det är inte riktigt samma feeling som på en 3G. Men om du köper en 2G för 2000kr i gott skick så är den värd vartenda öre. 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.