Iphone 3G

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Member
    Post count: 3

Hej!

Jag undrar om detta fungerar. Om en som har ett telia abonnemang med minst 3 månaders bindingstid kvar köper en iphone till det pris man skulle köpt iphonen för om man hade bundit sig. Kan han/hon använda sig av ett telia refill i den Iphonen då?

Tack

slanerislana
    Member
    Post count: 29

Enligt mina erfarenheter med ALLA telefoner jag kört kan du trycka i vad fan du vill sålänge det är telia 🙂 Dom kan ju inte hålla koll på om du använder ditt abn i telefonen eller inte, och dom kan inte tvinga dig att använda abbonemanget vad jag vet. gogo telia refill.. 🙂

EDIT : Om det är ngn som vet bättre om detta så säg gärna till 🙂 Är ganska nyfiken på det jag med 😀

slanerislana
    Member

Enligt mina erfarenheter med ALLA telefoner jag kört kan du trycka i vad fan du vill sålänge det är telia 🙂 Dom kan ju inte hålla koll på om du använder ditt abn i telefonen eller inte, och dom kan inte tvinga dig att använda abbonemanget vad jag vet. gogo telia refill.. 🙂

EDIT : Om det är ngn som vet bättre om detta så säg gärna till 🙂 Är ganska nyfiken på det jag med 😀

slanerislana
    Member

Kaptenx.se
    Member
    Post count: 199

Om frågan är, Kan man använda telia refill i den Iphonen?
    så är svaret, Ja

Kaptenx.se
    Member

så är svaret, Ja

Kaptenx.se
    Member

så är svaret, Ja

NotaBene
    Member
    Post count: 7

Svaret ÄR Ja!

NotaBene
    Member

Svaret ÄR Ja!

NotaBene
    Member

Svaret ÄR Ja!

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.