iPhone 3G-reklamen: Reklam vs. Verklighet

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone iPhone 3G-reklamen: Reklam vs. Verklighet

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1973

För er som har missat denna trevliga videon som släpptes för några dagar sedan:

YouTube – 3G iPhone Ad vs Real World: A performance comparison

Då iPhone 3G har fått väldigt dålig kritik för sin 3G-mottagning/täckning. Samtidigt som många har klagat på den missvisande reklamen som Apple släppte för ett tag sedan.

För att jämföra Apples reklamfilmer för iPhone 3G med verkligheten, har någon gjort en jämförelse i videon ovan.

Snubben har full 3G-täckning i Boston. Jag har nog aldrig haft full 3G-täckning, t.o.m. om jag befinner mitt i Malmö/Stockholm eller andra storstäder.

Al3x
    Member
    Post count: 272

Har faktiskt alltid full 3G mitt i Stockholm hemma.

TruB
    Member
    Post count: 476

wow, har nån lärt sig kritesera reklam, grattis, vad sägs som alla reklamer för att gå ner vikt, för tabletter motions utrustning, ja menar, är det ingen som ska testa det och se om det stämmer? allting funkar alltid perfekt i reklam, inte speciellt konstigt. inte ens bilarna i bil reklamer är äkta. alla stora bil märken kör dator animerade bilar. sett någon reklam för bara ett par år sen där det absolut inte syntes att det var en animerad bil, om man missade att det inte var nån förare i bilen. va fake also..

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.