iPhone 3GS, Billigast!? Studentrabatt!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Köpa iPhone iPhone 3GS, Billigast!? Studentrabatt!

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Member
    Post count: 21

Hej!

Jag sitter och suktar efter en iPhone 3GS!
    Frågan är bara vilket abonnemang som ger mest för pengarna och är allmänt billigast.

Så långt som jag har tittat verkar halebop ha bra erbjudande, speciellt med studentrabatt. (Om man har CSN-kort eller Mecenat-kort)

Det ända jag inte förstår är att det står: (Efter de första 6 månaderna är månadskostnaden för abonnemanget 118 kr)
    Dem bjuder ju på de 6 första månaderna så då är det alltså 118krx18månader (om man tecknar 24 mån vänner)?
    Då har man ingen nytta av studentrabatten som ligger på 29kr/mån istället fär 59kr/mån. (?)

Eller är det så att dom bjuder på abonnemangskonstnaden de första sex månaderna;
    så det är 59kr de första 6 månaderna sen är det 59+29=88 (29=studentrabatt)de resterande 18 månaderna! Det låter
    rätt.. Vad tycker ni?

Då blir priset:
    3600 – Telefonkonstnad
    59×6=354 – De första 6 månaderna
    88×18=1584 – De sista 18 månaderna

Totalt: 5538kr! vilket känns bra 🙂

Fast det är ju bara för telefonen och abonnemang och jag får inte ringa för något så då tillkommer ju en månadskonstnad på 100-200 kr 🙁 … Det är väl bara att snåla med ringandet.

För det finns väl inget bättre erbjudande?

Tacksam för svar och respons.

/Joacim

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.