Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › iPhone 3GS.. jailbreak problem.
-
AuthorPosts
-
Jag har en iPhone 3gs nya bootromen och har uppdaterat till 4.2.1, jag undrar om jag kan jailbreka mobilen och i.s.f med vilket program? Har provat med Redsnow men då kan jag inte öppna Cydia. Har sparade SSH blobs för 4.1 men kan inte återställa då mobilen hamnar i återställningsläge hela tiden.
@adrianiii 84054 wrote:
Jag har en iPhone 3gs nya bootromen och har uppdaterat till 4.2.1, jag undrar om jag kan jailbreka mobilen och i.s.f med vilket program? Har provat med Redsnow men då kan jag inte öppna Cydia. Har sparade SSH blobs för 4.1 men kan inte återställa då mobilen hamnar i återställningsläge hela tiden.
Upplåsnings programmet UltraSn0w för iOS 4.1 & iOS 4.2 är nu här! (Nyheter) | iPhonepyssel
jag behöver inte upplånsing.. vill bara jailbreaka telefonen.
@adrianiii 84056 wrote:
jag behöver inte upplånsing.. vill bara jailbreaka telefonen.
RedSn0w 0.9.6b4 kan jailbreaka iOS 4.2.1 (Nyheter) | iPhonepyssel
det funkar inte.. när jag ska jailbreka står det bara exploiting with limer1an och sen händer det inget mer..
@adrianiii 84061 wrote:
det funkar inte.. när jag ska jailbreka står det bara exploiting with limer1an och sen händer det inget mer..
Konstigt för det funkade för mig imorse!
har du iphone gammal bootrom eller nya?
“Jag har en iPhone 3gs nya bootromen och har uppdaterat till 4.2.1, jag undrar om jag kan jailbreka mobilen och i.s.f med vilket program? Har provat med Redsnow men då kan jag inte öppna Cydia. Har sparade SSH blobs för 4.1 men kan inte återställa då mobilen hamnar i återställningsläge hela tiden.”
skrev han 😉
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.