Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Iphone 4 repor
-
AuthorPosts
-
Haft min iphone 4 sen måndags och Idag efter jobbet såg jag att jag hade en jätte tunn men lång repa på skärmen börjat vid halva och slutat längst upp typ, man ser den knappt måste vara rätt ljus men har inte ens haft på mig telefonen på jobbet legat i mitt skåp på en tröja med skärmen uppåt Apple säger ju att den nästan är omöjlig att repa finns det något sätt att ta bort repan? Putsa eller är det något skyddande material över glaset som repan sitter i? Ganska tråkigt har ni upplevt något?
@svensson431 73186 wrote:
Haft min iphone 4 sen måndags och Idag efter jobbet såg jag att jag hade en jätte tunn men lång repa på skärmen börjat vid halva och slutat längst upp typ, man ser den knappt måste vara rätt ljus men har inte ens haft på mig telefonen på jobbet legat i mitt skåp på en tröja med skärmen uppåt Apple säger ju att den nästan är omöjlig att repa finns det något sätt att ta bort repan? Putsa eller är det något skyddande material över glaset som repan sitter i? Ganska tråkigt har ni upplevt något?
Nupp är försiktig med min lilla pärla 😀
konstigt, har haft min i fickan med mynt o nycklar.. inget syns hur jag än vinklar o kollar i ljus.”iphone4″ (hade min 3g i 18månader utan skydd utom baksidan och den hade bara en liten mini repa på skärmen) så man blir ju lite nyfiken på hur du fick den repan
Pongo: vad heter Programet du har för att kunna kolla på dina filmer hemifrån burken på telefonen?
SomethinG wrote:Pongo: vad heter Programet du har för att kunna kolla på dina filmer hemifrån burken på telefonen?Måste vara AirVideo….
@something 73194 wrote:
tackar!
sry för OT
öhm, din tjej frågade mig det igår, sa hon inget? (hon frågade mig i pm på fb)Jag är med försiktig med min :s har ju knappt använt telefonen haft 3GS i typ 1 år ingen repa men denna lilla repan är störande att veta att den finns där. Kanske den var där när den var ny med ? Isånnafall borde man få en ny av tele2
@svensson431 73199 wrote:
Jag är med försiktig med min :s har ju knappt använt telefonen haft 3GS i typ 1 år ingen repa men denna lilla repan är störande att veta att den finns där. Kanske den var där när den var ny med ? Isånnafall borde man få en ny av tele2
bara gå in o säga att den var så när du öppnade lådan, men du ville vänta lite med att lämna in den då du tror att du kan få vänta i veckor på en ny Iphone 4 om det visar sig att dom skulle byta ut den 😀
Ah dock lite svårt att gå in då den är köpt via webben men ska höra med dom.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.