Iphone 4 vägrar att starta.

Front page Forums Övriga ämnen Iphone 4 vägrar att starta.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Hej, har haft min iphone 4 i ca 2 månader och är super nöjd.
    Men sen så la jag den på bänken igår kväll och somnade, va uppe en sväng runt 3 inatt och kollade vad klockan var och då funkade den som den skulle.
    Sen när jag gick upp vid 6 så TVÄR vägrade den verkligen att starta, provade även att hålla in den runda knappen under uppstart, för jag har hört att det kan hoppa i någon slags spärr. Provade att ladda telefonen 1 timme innan ja drog till jobbet, men inget hände. La även på den när ja kom till jobbet så att den laddade ifrån 7 till 2 … Sen när jag kom hem provade jag återigen att starta upp den, men inget hände. Sen nu när jag loggar in på msn så ser jag att jag är inloggad via min iphone 4, går att skriva,vibba osv. Men det kommer varken vibrationer eller ljud ifrån telefonen, har även hört att man ska kunna starta den via itunes, men vet inte hur man gör? Telefonen är låst till 3 och är INTE Jailbreakad. Har v3.1.2

Vore grymt tacksam till den som kan hjälpa mig åtgärda detta.

Mvh WallinJR.

Cophe
    Member
    Post count: 1079

Med tanke på hur ny telefonen är så hade jag tagit detta till en butik. Det är ett solklart fel på den, och din garanti hjälper dig.

WallinJR
    Member
    Post count: 2

Okej, då får ja försöka med det i slutet av veckan, några andra tips möjligtvis?

mvh

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.