Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › iPhone 4 Vibration fungerar inte. ????
-
AuthorPosts
-
Köpte min iPhone 4 i fredags. Märker nu att jävla vibration på telefonen inte fungerar?! Läste lite och det finns liknande fall då har rekomenderas det att slå på högra hörnan längst ner så går den igång. Och det funkade verkligen. För att sedan återgå till det onormala? Vad i helvete är detta ? Någon som har liknande strul?
Första svenska garantifallet?
Synd Mevvan då du har haft alla iPhones :D.
Det kan vara en kontakt som inte sitter på som den ska. Leveransen kanske åkte i DHL aka flismaskinen.
@mossarelli 72413 wrote:
Första svenska garantifallet?
Synd Mevvan då du har haft alla iPhones :D.
Det kan vara en kontakt som inte sitter på som den ska. Leveransen kanske åkte i DHL aka flismaskinen.
Jag tror att det kommer bli garantifallet tragiskt nog:( första garantifallet överhuvudtaget för mig på mina iPhones 🙁
Problemet är att jag vägrar lämna ifrån mig den tills jag fått en ny…
Känns lite tråkigt att ha köat i flera timmar sen får man den som är sönder haha..
Jag laddade ner ett vibrator programm från app store då kan man i princip höra att vibratorn fastnar det kommer “slag” ljud.
Ska ringa Apple support imorgon återkommer då:)
FBumpar lite, ville bara säga att min iphone 4 som var sönder sen dag ett är inne på service väntar fortfarande på en ny telefon.
fan vad tråkigt .. min funkar iallfall som den skall. Hoppas du får din hel nästa gång.
@svensson431 74911 wrote:
fan vad tråkigt .. min funkar iallfall som den skall. Hoppas du får din hel nästa gång.
Det är lite tråkigt hann knappt vänja mig vid den haha!
Det lustiga i det hela är att de vill reparera den pratar precis med dem per telefon.kan du inte kräva en ny?
pongo wrote:kan du inte kräva en ny?En ny blir väl en Swap…?
Då blir de inte kul…..
@pongo 74975 wrote:
kan du inte kräva en ny?
Fick ett sms idag om att jag kunde hämta min telefon MEN de jävlarna på iphone “service” AKA BRIGHTPOINT har inte gjort ett skit med den. Helt värdelösa!
De har justerat ljud volymen i telefonen????
Jag kopplar inte hur de ens kan sitta och försöka fixa telefonen!Prövar telefonen på plats den fungerar i 3 sekunder ungefär för att sedan inte fungera igen. Så nu är den inne på service IGEN. Har sagt att jag vill ha en ny men de är så korkade så de justerar ljud volymen i telefonen istället.. Ringer runt nu och klagar alla säger samma sak “tyvärr vi beklagar oss”
Jag undrar hur länge du fick vänta när den skickades till Brightpoint?
jag köpte också min hos tele2 och fick en med sönder högtalare 🙁@josko 76702 wrote:
Jag undrar hur länge du fick vänta när den skickades till Brightpoint?
jag köpte också min hos tele2 och fick en med sönder högtalare 🙁Jag köpte min på realeasedagen fick lämna in den ett par dagar efter den 7/8 närmare bestämt så fick jag tillbaka telefonen den 19/8. Då var den fortfarande sönder så skickades den in igen den 19/8 och idag den 30/8 har jag fortfarande inte fått tillbaka min telefon. Jag pratar precis med brightpoint och de har inte ens tittat på telefonen. Den ligger bara där och dammar.
Så tyvärr tror jag nog du kommer få lida lika mycket som jag. Kan ju säga att ringa och klaga varje dag hjälper inget alls! Hör bara “tyvärr” “regler” bla bla bla.
Jag köpte från zagg till min iPhone 3GS ett par högtalare som var sönder vid leverans. Jag mailade dem och förklara hela situationen, de skickade mig ett par nya högtalare PLUS 40 dollar att handla för i present check. Det kallar jag för att göra en kund nöjd!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.