Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › iPhone-anpassade sidor – Svenska?
-
AuthorPosts
-
Hej!
Har sökt lite på nätet, men hittar en lista över websidor som är anpassade för Iphone.
Speciellt vill man jo gärna ha sidor på svenska, alltså typ Aftonbladet och den slags 😉Kan väl börja listan själv:
- Aftonbladet (finns som app att hämta från Appstore)
- Macworld – MacWorld
Och från Danmark, om man har det intresset):
- Ekstra Bladet – Ekstra Bladet
Finns väl ett par här: Hemsidor anpassade för iPhone | iPhoneinfo.se
Behöver nog uppdatera med fler sidor. En given sida är ju annars Facebook.
Japp, det är en bra lista!
Dock så fungerar inte Iphoneinfo.se som Iphone anpassat sida – jag får bara upp vanliga websidan ???
Något som har pajat?@lindhardsen 11266 wrote:
Japp, det är en bra lista!
Dock så fungerar inte Iphoneinfo.se som Iphone anpassat sida – jag får bara upp vanliga websidan ???
Något som har pajat?Jag jobbar på det. Jag har ett cache-plugin till WordPress (systemet iPhoneinfo körs på). Och alla plugins för att göra sidan iPhone-anpassad bråkar med det cache-systemet. Ska se om jag kan lösa det på något sätt.
Snart kommer det en iPhone-version av forumet också 🙂
@iPhoneinfo.se 11267 wrote:
Jag jobbar på det. Jag har ett cache-plugin till WordPress (systemet iPhoneinfo körs på). Och alla plugins för att göra sidan iPhone-anpassad bråkar med det cache-systemet. Ska se om jag kan lösa det på något sätt.
😀 – Låter bra det!
Kolla in Kaxig – najs köp och säljsajt
Funkar mycket bättre än blocket 😉
Lite fler annonser skulle finnas dock, men det kanske kommer…@iPhoneinfo.se 11267 wrote:
Jag jobbar på det. Jag har ett cache-plugin till WordPress (systemet iPhoneinfo körs på). Och alla plugins för att göra sidan iPhone-anpassad bråkar med det cache-systemet. Ska se om jag kan lösa det på något sätt.
Jaaa!!! Det har jag längtat efter 😀
Fast det skrev han ju för snart 1 år sen 😛
Men jag reggade mig i november förra året 😛
Men du skrev ditt inlägg idag. Snart ett år efter att han skrev “Snart kommer det en iPhone-version av forumet också”
Varför en anpassad sida? iPhone är ju till för att man ska kunna se riktiga websidor i mobilen, inte nått som är anpassat.
För mig funkar den här siten jättebra i telefonen, aftonbladet också (inte för att jag läser den tidningen men testade bara) 🙂Nyhetskanalen finns gratis i AppStore.
Håller med johnfa,alla sidor funkar med multitouch! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.