Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › Iphone från Telia olåst eller iPhone från Italien?
-
AuthorPosts
-
Jag har 2 alternativ:
1- Köpa en iPhone i Sverige som kommer från Telia och är olåst
2- Köpa en iPhone från Italien (olåst)Vad skulle ni rekommendera?
Tack på förhand.
@eiffel 22094 wrote:
Jag har 2 alternativ:
Tack på förhand.
En första sak: iPhone från telia är inte olåst.
Men du kan låsa upp den.
Så jag skulle köpa en från telia, jailbreaka+ låsa upp 🙂
Annars måste du åka till italien och lämna in om den går sönder 😛Sen måste jag fråga en sak bara: Om iPhone hade funnits oåst hos telia, vrf skulle du då köpa från italien och gå miste på garanti? Ok, det kanske skiljer några hundralappar (ingen aning på priset i italien) men du får garantin i Sverige 🙂
@eiffel 22094 wrote:
Jag har 2 alternativ:
Tack på förhand.
En första sak: iPhone från telia är inte olåst.
Men du kan låsa upp den.
Så jag skulle köpa en från telia, jailbreaka+ låsa upp 🙂
Annars måste du åka till italien och lämna in om den går sönder 😛Sen måste jag fråga en sak bara: Om iPhone hade funnits oåst hos telia, vrf skulle du då köpa från italien och gå miste på garanti? Ok, det kanske skiljer några hundralappar (ingen aning på priset i italien) men du får garantin i Sverige 🙂
Förklaring:
Antigen jag köper en iPhone som kommer från Telia och som har blivit olåst eller en olåst telefon från Italien (jag åker ditt inom kort).Rekommendation?
Förklaring:
Antigen jag köper en iPhone som kommer från Telia och som har blivit olåst eller en olåst telefon från Italien (jag åker ditt inom kort).Rekommendation?
Om den ska vara från Telia så är den inte olåst om ingen har Jailbreakat den och laggt in Yellowsnow.
Jag skulle iaf valt en Telia känns bättre om det blir något fel så man slipper till Italien för att lämna in den.Om den ska vara från Telia så är den inte olåst om ingen har Jailbreakat den och laggt in Yellowsnow.
Jag skulle iaf valt en Telia känns bättre om det blir något fel så man slipper till Italien för att lämna in den. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.