iPhone hos Halebop

Viewing 18 posts - 1 through 18 (of 18 total)
  • Author
    Member
    Post count: 138
    paaaty
    Member
    Post count: 39

Japp det är ruskigt billigt. har tagit och beställt en 🙂 , Blev 16gb med det stora abonemanget. läääängtar tills jag får den 😀

eRensson
    Member
    Post count: 48

@paaaty 28280 wrote:

Japp det är ruskigt billigt. har tagit och beställt en 🙂 , Blev 16gb med det stora abonemanget. läääängtar tills jag får den 😀

Även jag beställde en, 8 gb räcker för mig, 218kr/mån. Åker bort några dagar fr.o.m torsdag, hoppas den är framme innan dess.

spjonky
    Member
    Post count: 138

Ja jag ångrar då att jag inte väntade..köpte min iPhone hos telia för mindre än en månad sen ..inte ens fått första räkningen …och ser att jag kunnat få min iphone i 16GB och 150kr billigare i månaden…..that sucks…

paaaty
    Member

@spjonky 28285 wrote:

Ja jag ångrar då att jag inte väntade..köpte min iPhone hos telia för mindre än en månad sen ..inte ens fått första räkningen …och ser att jag kunnat få min iphone i 16GB och 150kr billigare i månaden…..that sucks…

Ajdå, fan vad jobbigt.. Men telia är ju inte fel heller.. Hade väligt tur jag.. var inne på telia i slutet på veckan och skulle köpa iphone men av någon kosntig anledning med att jag precis fyllt 18 så var jag tvungen på att vänta till på måndag veckan efter. Så det var på håret 😀

j_m
    Member
    Post count: 1

Jag puttade in Halebops siffror i ett excelark för att kolla vilka varianter som blir billigast. För abonnemanget Alla199 beror det på hur stor del av potten du utnyttjar. Diagrammen visar totalkostnaden som funktion av hur mycket du ringer för i månaden. Observera att utnyttjandet av potten har dragits bort från totalkostnaden. (Abonnemanget Vänner 18 mån samt kontantkort är aldrig billigast, därför är de inte med nedan.)

[IMG]http://www.formspråk.se/misc/IphoneHalebop.png[/IMG]

QeuDee
    Member
    Post count: 463
    spjonky;28285 wrote:
    ja Jag ångrar Då Att Jag Inte Väntade..köpte Min Iphone Hos Telia För Mindre än En Månad Sen ..inte Ens Fått Första Räkningen …och Ser Att Jag Kunnat Få Min Iphone I 16gb Och 150kr Billigare I Månaden…..that Sucks…

Precis Samma Här :(:(:(:(:(:(:(:(:(

eRensson
    Member

Skickade iväg ett mail till Halebop där jag frågade om de mailar en när telefonen blivit ivägskickad. Svaret var inte det jag väntade mig..

2009-03-24 12:02:01
    Hej Sebastian
    Ordern annullerades pga att din nuvarande operatör nekade nummerflytten till Halebop.Då ordern är annullerad måste en ny beställning göras. Ta först kontakt med din nuvarande operatör och hör efter varför de nekat beställningen. När det sedan är åtgärdat så kan du alltså göra en ny beställning.

För det första, tack för att blev informerad om annulleringen ?

För det andra så beställde jag inte ens en nummerflytt. Hade en iphone i kundkorgen med en nummerflytt men tog bort den när jag såg att det tog 5-17 dagar. Reser bort på torsdag så jag ville ha telefonen så snabbt som möjligt.
    Lade självklart en ny beställning utan nummerflytt och godkände den..

Nu blir det ingen iPhone för mig på ett längre tag, Tack Halebop!

Iphone
    Member
    Post count: 158

Vad kostar en Iphone 16 gb som billigast om man binder upp sig på ett abonnemang på Halbob?

eRensson
    Member

Kolla deras priser själv, vi vet ju inte vad du vill ha för abbonemang. Mellan 0-3600 kr ?

http://halebop.se/abonnemang/iphone

paaaty
    Member

Ajdå fan vad tråkigt att höra, men fel kan det alltid bli. Men då har du n¨ått att längta hem till under semestern 😀

eRensson
    Member

@paaaty 28347 wrote:

Ajdå fan vad tråkigt att höra, men fel kan det alltid bli. Men då har du n¨ått att längta hem till under semestern 😀

Har du nog rätt i!

Mitt tålamod är inte min starkaste sida, var nästan rasande när jag fick svaret. Tur att dem inte hade ett nummer jag kunde ringa! 🙂

Men visst, kan vara bra att vänta dem extra dagarna.. kanske..

imported_Thian
    Member
    Post count: 1020

@erensson 28355 wrote:

Har du nog rätt i!

Mitt tålamod är inte min starkaste sida, var nästan rasande när jag fick svaret. Tur att dem inte hade ett nummer jag kunde ringa! 🙂

Men visst, kan vara bra att vänta dem extra dagarna.. kanske..

Den som väntar på något gott 🙂 .. väntar aldrig förlänge

generuss
    Member
    Post count: 285

väntar alltid för länge…. så är det ju alltid.

eRensson
    Member

Gick ovanligt snabbt, fick ett kollinr idag. Har läst på macforum att de flesta inte fått statusen uppdaterad förräns nästa dag och då är det nästan framme vid utlämningstället.

Då borde jag kunna hämta ut telefonen imorgon med andra ord, innan jag åker.

Made my day!

STRIDH
    Member
    Post count: 1

Hey!
    Jag har en liten fråga . . .
    Jag har planerat på att skaffa en iPhone 3G men jag vill mest använda den för att
    surfa på YouTube med.
    Men jag vet inte vilket förbannat abonnemang jag ska välja , för jag vill gärna
    surfa obegränsat för ett så bra pris som möjligt.
    Har någon av er någon aning?
    Vore väldigt kul och bra om ni svarade på detta.
    // STRIDH

steffe
    Member
    Post count: 2452

Kolla operatörernas prislistor,telia,telenor och halebop har väl olika tilläggssalternativ för fri surf.
    Hos telia kostar det 199 i månaden utöver abbonemanget.

QeuDee
    Member
    Post count: 463

@stridh 28455 wrote:

Hey!
    Jag har en liten fråga . . .
    Jag har planerat på att skaffa en iPhone 3G men jag vill mest använda den för att
    surfa på YouTube med.
    Men jag vet inte vilket förbannat abonnemang jag ska välja , för jag vill gärna
    surfa obegränsat för ett så bra pris som möjligt.
    Har någon av er någon aning?
    Vore väldigt kul och bra om ni svarade på detta.
    // STRIDH

halepob har obegränsat surf för riktigt billiga priser…
    du kan även ringa dem o undra

Viewing 18 posts - 1 through 18 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.