Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Iphone Sms, Störande!
-
AuthorPosts
-
Är det bara jag som stör mig på att det inte står “tids stämplar” efter varje sms?!, tycker de är jävligt störande, detta är något som verkligen måste fixas till 2.3 eller 2.2.2 eller vad nu nästa FW blir , !!! 😮
Jag tycker att det är jättebra 🙂 Men man borde kunna ställa in om det ska vara där, om man inte gillar det 🙁
Jag tycker att det är jättebra 🙂 Men man borde kunna ställa in om det ska vara där, om man inte gillar det 🙁
använd biteSMS så slipper du klaga, va glad istället =)
använd biteSMS så slipper du klaga, va glad istället =)
de är just de ja använder, funkar inte där heller, helt värdelöst !
de är just de ja använder, funkar inte där heller, helt värdelöst !
Jag har 2.2, och ovanför varje liten bubbla står det t ex “30 jan 2009 13:21
Det står tid och datum ovanför alla förutom det sista man har skickat.
Jag har 2.2, och ovanför varje liten bubbla står det t ex “30 jan 2009 13:21
Det står tid och datum ovanför alla förutom det sista man har skickat.
Och när det inte är ett datum ovanför vissa, det kan vara ett av mig, ett av en polare och ett av mig igen. T ex
30 jan 2009 13:21
Jag: Hej, hur är det?
Han: Det är bra, Själv?
Jag: Joooorå, hörs senare då.Då vet man att de tre smsen kom i följd, att vi “snackade” med varandra utan uppehåll.
Och när det inte är ett datum ovanför vissa, det kan vara ett av mig, ett av en polare och ett av mig igen. T ex
30 jan 2009 13:21
Jag: Hej, hur är det?
Han: Det är bra, Själv?
Jag: Joooorå, hörs senare då.Då vet man att de tre smsen kom i följd, att vi “snackade” med varandra utan uppehåll.
Om du skriver till någon för första gången t.ex klockan 19:00 så står det tid och datum då första smset skickades, om du efter en timma skickar ett nytt sms till samma person så kommer datum och tid upp igen, så man får titta på tiden och lista ut ungefär när smset skickades.
Vet inte om ni förstår min konstiga förklaring men hoppas det hjälper:P
Har förstått systemet men är det någon som vet hur lång tid det måste gå för att det inte ska höra till “samma” konversation?
tycker det är jätte bra 😀 det ända jag stör mig på är att om jag skriver ett ord så kommer det upp en liten ruta där det står ett annat org oh om man bara trycker på space då så blir det det orde som iphonen föreslår 🙁 är det någon som vet om det går att få bort det ?? 🙂
Stänga av automatisk korrigering i inställningar?
@matt3 24464 wrote:
tycker det är jätte bra 😀 det ända jag stör mig på är att om jag skriver ett ord så kommer det upp en liten ruta där det står ett annat org oh om man bara trycker på space då så blir det det orde som iphonen föreslår 🙁 är det någon som vet om det går att få bort det ?? 🙂
.. Du ska bara klicka på det lilla nya ordet som kommer upp med fingret så har du ändå de svenska ordlistorna kvar, stäng inte av autokorrigering klicka bara på det lilla ordet som kommer upp.:laugh:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.