Iphone stänger av sig och sen har jag inget batteri.

Front page Forums Övriga ämnen Iphone stänger av sig och sen har jag inget batteri.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 3

Min Iphone stänger av sig och sen tar batteriet slut.. Gissar på ett det är ett stort glapp i den eller något.? Men såfort den stängts av så kan man starta den. Nån som har en aning om varför det är så?

Mhv Sonny

bootyluv
    Member
    Post count: 38

Låter inte allt för bra alltså. Har du garanti kvar så är det väl inte så mycket att prata om och lämna in. Annars kanske mumien eller något annat sådant företag kan hjälpa dig..

Hoadaly
    Member

Nej tyvärr så har jag inte garanti.. Måste ta reda på hur mycket det kostar att byta skal och batteri innan jag lämnar in den. Lär säkerligen gå på nån tusenlapp.

bootyluv
    Member
    Post count: 38

Ring till mumien, Upplsning av operatrsls – lsa upp unbranding, gratis upplsning av flera modeller! Ls upp din mobil hos Mumien och hör lite med dom, brukar vara trevliga, men när du väl kommer till butiken då jävlar är det fart

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

@hoadaly 53931 wrote:

Min Iphone stänger av sig och sen tar batteriet slut.. Gissar på ett det är ett stort glapp i den eller något.? Men såfort den stängts av så kan man starta den. Nån som har en aning om varför det är så?

Mhv Sonny

Lite mera info skulle hjälpa.
    Vad är det för model och vilken fw? Hur gammal är den? Har du öppnat den och pillat på den? Har du provat att återställa den?

Hoadaly
    Member

Det är en Iphone 3g och den är väl nått år gammal. Nej jag har inte öppnat den eller nånting men jag gissar på att batteriet jävlas. För när laddaren är i så händer det aldrig. Tror batteriet inte glappar isf

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.