Iphone uppgraderad till 3.0, behöver hjälp!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Iphone uppgraderad till 3.0, behöver hjälp!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 25

Jag uppgraderade min iphone (2g) till 3.0 med itunes 8.2 i hoppet om att det skulle funka, vilket det självklart inte gjorde..:mad:
    Iphonen är jailbreakad sedan tidigare då den är köpt i USA! Hur gör jag nu för att nedgradera den?
    Jag har kollat på diverse videos på youtube utan vidare resultat. Kör jag på varianten shift+vänsterklick på återställ så kommer endast felmeddelandet “error 1600” upp efter en viss tid.
    Är min telefon värdelös eller finns det hopp?
    Tacksam för svar!

snook
    Member
    Post count: 2190

@krolle-g 35852 wrote:

Jag uppgraderade min iphone (2g) till 3.0 med itunes 8.2 i hoppet om att det skulle funka, vilket det självklart inte gjorde..:mad:
    Iphonen är jailbreakad sedan tidigare då den är köpt i USA! Hur gör jag nu för att nedgradera den?
    Jag har kollat på diverse videos på youtube utan vidare resultat. Kör jag på varianten shift+vänsterklick på återställ så kommer endast felmeddelandet “error 1600” upp efter en viss tid.
    Är min telefon värdelös eller finns det hopp?
    Tacksam för svar!

Du har kört med Redsn0w?

Redsn0w aktiverar och låser upp din iphone 2G med 3.0.

https://www.iphoneinfo.se/forum/upplasning-och-jailbreak/4323-iphone-3-0-jailbreak.html

Krolle-G
    Member
    Post count: 25

Tack så mycket Snook, allt funkade utmärkt med Redsn0w, använde mig tidigare utav QuickPWN som tydligen inte fungerar lika bra!
    Tack!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.