Front page › Forums › Köp & Sälj › iphone/hiphone köpes
-
AuthorPosts
-
Tjenare.
jag är ute efter en ny iphone, är det något som har en runt 1000lappen?
färg spelar ingen roll! kom med förslag!Tack för mig
1000 kr? då får du nog räkna med en hiphone
o det är inte värt med hiphone
den är fruktansvärt seg, touchen har ingen bra respons (ibland måste man trycka riktigt hårt för att den ska fatta) och det sista… den är inte värt 1000 kr nånstans
kanske 200 kr i bästa fall om den inte är repig!@prototive 37981 wrote:
o det är inte värt med hiphone
den är fruktansvärt seg, touchen har ingen bra respons (ibland måste man trycka riktigt hårt för att den ska fatta) och det sista… den är inte värt 1000 kr nånstans
kanske 200 kr i bästa fall om den inte är repig!Säger som dem andra. Spara pengar till en Äkta Iphone istället!
Okey. men jag är inte så spec noga om den är lite seg av sig! osv. jag har en iphone p168 liggandes med den e sönder! den laddar inte/får ingen ström!
slaneby
July 19, 2009 at 14:24Post count: 0kanske kan tipsa om denna då ifall du letar något i den klassen,
Hiphone 700:- på blocketDu kan nog hitta 8gb för under 3000 kr, fast kanske för mkt ?
The real deal är så sjukt mkt bättre, går inte att jämnföra.Värt att spara ihopa
// TwiZteD
@klon 38173 wrote:
Sälj Volvon och köp en iPhone istället
Som en äkta nörd hade gjort eller;) Lägg på 1000 åh så får du den här IPhone 2000kr FÖRST TILL KVARN | Stockholm | Blocket
Verkar lite skum de där med 3G anslutningen så kolla upp säljaren;)
Kolla på tradera, själv köpte jag en iPhone 2g 16gb för 2200:- inklusive frakt. Låda och allt. Har du tur kan du hitta något liknande.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.