Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › iPhonen dör under samtal
-
AuthorPosts
-
Köpte en 3GS igår, telenorlåst. 3.1.3, körde in spirit på den felfritt. Nu till det skumma, snackade med en av mina kolleger under morgonen och vid 2 tillfällen så bara dog iPhonen, fick starta den igen o äpplet kommer fram o den bootar i några sekunder, sen kommer “sim låst” fram och man får låsa upp sim med pin-kod igen…. 2 gånger på ca 15min hände detta.. ngn om har ngn idé om vad som kan vara fel?:confused:
PS. har provat söka men hittadde inget vettigt ang detta.
Har den fortsatt starta om sig under samtalen?
@tobbe_l 66466 wrote:
Köpte en 3GS igår, telenorlåst. 3.1.3, körde in spirit på den felfritt. Nu till det skumma, snackade med en av mina kolleger under morgonen och vid 2 tillfällen så bara dog iPhonen, fick starta den igen o äpplet kommer fram o den bootar i några sekunder, sen kommer “sim låst” fram och man får låsa upp sim med pin-kod igen…. 2 gånger på ca 15min hände detta.. ngn om har ngn idé om vad som kan vara fel?:confused:
PS. har provat söka men hittadde inget vettigt ang detta.
begagnad på Blocket eller butik? Har du återställt och testat utan JB? Har du kvitto?
Kanske fuktskada? På en annan mobil jag hade, dock inte iPhone, så dog den bara under samtal, och det visade sig vara fukt/vatten-skada.
@jockel 66609 wrote:
Kanske fuktskada? På en annan mobil jag hade, dock inte iPhone, så dog den bara under samtal, och det visade sig vara fukt/vatten-skada.
Knappast troligt, köpte den en solig dag, packade upp den hemma sen JB direkt, visst dreglade jag en del, men ej så mkt:P
Huvudsaken är iaf att den funkar som den skall nu!:)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.