Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Ipod ikonen borta?
-
AuthorPosts
-
Hej!
Min “ikon” för att starta Ipoden har försvunnit från min skärm på Iphonen, kan någon hjälpa mig hur man får tillbaka den?
Trycker jag 2 gånger på hemknappen så startar Ipoden men vill som sagt va ha tillbaka Ipod “ikonen” på skärmen.
@lohm78 51455 wrote:
Hej!
Min “ikon” för att starta Ipoden har försvunnit från min skärm på Iphonen, kan någon hjälpa mig hur man får tillbaka den?
Trycker jag 2 gånger på hemknappen så startar Ipoden men vill som sagt va ha tillbaka Ipod “ikonen” på skärmen.
Har du JB’at?
Om nej, återställ till Ny iPhone.@lohm78 51455 wrote:
Hej!
Det är inte så enkelt att du råkat släpa den gul-oranga Ipodikonen från Dockan längst ned på skärmen? Ikonen ligger då på ditt springboard
Iphonen är Jail Breakad. Nix, har inte dragit ner ikonen till springborden. Den är puts väck? :confused:
Sök efter Ipod i spotlight search (svep fingret vänster till höger på skärmen till Spotlight kommer upp) hittar du den då?
Om inte så är det bara återställning som återstår. Sedan jailbreak enligt länken i lin signatur
Japp Freebo, den hittar Ipoden när jag söker som du beskrev.
Thian, Sbsettings? Var hittar jag detta?
@lohm78 51552 wrote:
Japp Freebo, den hittar Ipoden när jag söker som du beskrev.
Thian, Sbsettings? Var hittar jag detta?
Dra fingret över skärmen, högst upp på menyn med batteriikonen, klockan etc så kommer SBSettings fram (om du har det installerat dvs)
jag vägrar dock att tro att din Ipodikon inte ligger någonstans på ditt springboard. Vilka ikoner har du just nu i din Docka?
@freebo 51554 wrote:
Dra fingret över skärmen, högst upp på menyn med batteriikonen, klockan etc så kommer SBSettings fram (om du har det installerat dvs)
jag vägrar dock att tro att din Ipodikon inte ligger någonstans på ditt springboard. Vilka ikoner har du just nu i din Docka?
Har inte SBSettings installerat!
Från vänster till höger :): Telefon, Kontakter, Kalender, Meddelanden & Mail
En till undran: Kan man få över musiken man har i Iphonen till Itunes som jag har på jobbet?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.