Itunes, överföra inköp

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Itunes, överföra inköp

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 15

Hej Hej, kan börja med att jag hatar iphone och itunes över allt annat! Båda två är ren skit, har ett halvår kvar på skiten så jag får leva med den ett tag till, tyvärr 🙁

MEN, varför säger itunes till mig V A R J E gång att “Det finns inköp på din iphone som inte överförda till biblioteket, vill du föra över dom? Om du inte för över dom kommer dom tas bort på din iphone
    VA FAN?

Detta bidrar till att det tar en extra halvtimma varje gång jag ska ladda över lite musik till iphonen, skulle vart skönt att komma från den skiten?

Flash
    Member
    Post count: 64

iTunes suger verkligen fett yaksmör! Om inköpen finns i ditt iTunes på datorn, har du provat att bara plocka bort dom från telefonen och synka om? Har själv massa problem med iTunes, men just det här har jag faktiskt inte råkat ut för…

MrGoffe
    Member
    Post count: 2

Euforin är din telefon Jailbreakad? om Ja och du har laddat ner en version av ett program från cydia som du inte köpt det från iTunes så kommer du få upp det meddelandet fram till du antigen godkänner eller tar bort det programet som stör.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.