Itunes raderar mina appar.!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Itunes raderar mina appar.!

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

Har kollat runt men hittar ingen med samma problem…

Lite info:
    Iphone 3gs, som är jailbreakad med limara1n, uppdaterad till 06.15.00 och därmed upplåst. Itunes version 10.1.0.56, och jag använder windows vista.

Nu till mitt problem:
    Jag kolla lite på piratebay och hitta en massa appar som jag ladda ner och nu vill lägga in på min Iphone. Jag har lagt in dom i “Program” på itunes, men när jag sen kopplar in telefonen och ska lägga över dom, (apparna är ikryssade och jag trycker på “utför”), kommer detta meddelande upp:

“Är du säker på att du vill ta bort 30 program, bl.a. “Binx”, från iPhone-enheten? Detta raderar programmen och deras data från iPhone”

och då trycker jag ju självklart på “Avbryt”. För jag vill ju lägga in appar, inte att mina nuvarande ska raderas….

Kan någon hjälpa mig med detta.? :confused:

wariorman
    Member
    Post count: 87

Då detta inte får diskuteras i detta forum kan jag desvärre inte hjälpa dig öppet även om jag vet vad felet är.

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Du måste ha samma konto i itunes liksom i telefonen, du ska dessutom överföra köp från telefonen först

wariorman
    Member
    Post count: 87

jag tror snarare att det är piratkopierade appar då detta problem brukar uppstå.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.