itunes till 64bits xp

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone itunes till 64bits xp

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 3

Hej, sökte på detta men fann inget så here goes:

Fick min iphone 3gs 16gb idag och den kräver itunes. Tyvärr så blir det tjafs då jag försöker tanka hem 64bitsversionen då den bara verkar stödja vista och win7. 32 bitars instalern hänger sig också.

En snabb google sökning tar mig till diverse tvivelaktiga hacksidor som ger olika förslag på hur man fixar detta, Jag trodde aldrig att det skulle strula såhär mycket.

Nån som vet om de tänker fixa detta eller hur man löser det smidigast?

Tacksam för svar!
    /B

muffins
    Member
    Post count: 1906

@b.carlsson 47349 wrote:

Hej, sökte på detta men fann inget så here goes:

Fick min iphone 3gs 16gb idag och den kräver itunes. Tyvärr så blir det tjafs då jag försöker tanka hem 64bitsversionen då den bara verkar stödja vista och win7. 32 bitars instalern hänger sig också.

En snabb google sökning tar mig till diverse tvivelaktiga hacksidor som ger olika förslag på hur man fixar detta, Jag trodde aldrig att det skulle strula såhär mycket.

Nån som vet om de tänker fixa detta eller hur man löser det smidigast?

Tacksam för svar!
    /B

Hämtar du iTunes från apple.com eller från nån random sida du hittat via google?

b.carlsson
    Member
    Post count: 3

Yes, borde vart tydligare, utgick ifrån den svenska downloadsidan hos apple som det stog i min manual och dubbelkollade sedan den amerikanska också.

32bits program brukar fungera på mitt 64bits xp men just itunes kraschade under installationen och hänvisade till 64bitars versionen på apples downloadsida.
    Men, denna 64bitars version kraschar tyvärr också.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.