Kalender till datorn från iPhone

Front page Forums Övriga ämnen Kalender till datorn från iPhone

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 38

Japp, min display har ju tydligen sagt sitt, hittar ingenstans där jag kan få in min kalender som jag hade i min iPhone till datorn, om detta ens går dvs?:o:confused:

Behöver man iPhone skärmen till att synka över kalendern etc så kan vi lägga ner det haha:P:rolleyes:

Men frågan är: går det att få tag på sin kalender från sin iPhone helst utan några kostnader på något sätt?

//oroliga bootyluv:eek:

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Du behöver inte använda skärmen för att synka kalendern. Bara att koppla till itunes och i iTunes/din iPhone/Info markera att du vill synka kalendern. Använder själv Outlook och det funkar felfritt.

bootyluv
    Member

Står ju att man måste använda sig utav google kalender osv?

Ponyboy
    Member

Jag har synkat mina kontakter tidigare med Outlook och därför står Outlook på min kalender. Går bra att synka med gmail också ifall det är det du använder.

bootyluv
    Member

Okej okej, får väl kolla på det. Men nu hittar jag inte telefonen när jag kopplar in den, den hittar och öppnar iTunes själv osv. Men den hittar inte “iPhone” där alla bilder etc ligger.. några tips..?

bootyluv
    Member

Hej & hå.. lite pinsamt att posta igen hoppas det inte skadar:o:confused:

Har äntligen fått igång mobilen, men nu dök ett annat problem upp, såklart 🙂

“Apple mobile device service – Apple mobile device service har stött på ett problem och måste avslutas.” det där vanliga irriterande fel meddelandet som kommer upp.

Detta händer när jag kopplar in USB kabeln.. Följde även en guide innan här som jag självklart inte kan hitta nu. Men tidigare problem var att den gav ett felmeddelande, detta var tydligen pga den var jailbreakad. Så jag följde guiden så fint som gick ut på att ta bort “lockdown”:o

Har nu installerat om iTunes men samma problem uppstår, alltså: Apple mobile device service har stött på ett problem och måste avslutas.

Målet är att jag gärna vill ha möjligheten att få in lite mer låtar/filmer etc..

Tack på förhand, IGEN :rolleyes:

Sammanfoggade trådarna.

Ponyboy
    Member

Tråden flyttad! Onödigt att starta ett nytt tråd för varje problem du stöter på, sök eller fortsätt i samma tråd.

Låter som din iTunes installerades fel. Installera om enligt guiden som finns i FAQ. iPhone FAQ

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.