Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Kan ej ladda ned apps längre till min Iphone
-
AuthorPosts
-
Hejsan!
Vore tacksam om någon tar sig tid och hjälper mig med ett litet problem.Jag kan inte längre ladda ned apps till min telefon (eller uppdatera de redan existerande).
När jag försöker ladda end en apps står det:
“Your account info has changed- Tap continue to sign in, then review and confirm the changes”.
Jag klickar vidare.
“Edit payment information”
Jag skriver in alla detaljer korrekt.
“Tap continue to sign in then update your billing info”.
Trycker sedan på klar men kommer inte vidare utan den ber mig åter igen kontrollera mina fält.
Inga fält är rödmarkerade och VISA kortet i sig är både giltigt och har pengar. Detta fortsätter om och om igen. Jag kommer helt enkelt inte vidare. Avbryter jag får jag bara börja om proceduren från början.
Nån som har en aning? Jag har en vän som jobbar med It som försökte hjälpa mig men han kunde inte heller förstå vad som hänt.
Är det Swedbank du använder så läs denna tråd. https://www.iphoneinfo.se/forum/allt-om-iphone/7585-your-payment-declined.html
Ps. är du möjligen Samuel Lindberg (Eiffeltower) från Uppsala?
Jag ska definitivt testa den lösningen när jag slutar jobbet! Den enda haken är väl att sambon också använder visa och det funkar jättebra att ladda ned på hennes iphone fortfarande.
Men som sagt ska testa 🙂
Jag har pluggat i uppsala (2 års yrkesutbildning inom fysiskt träning) men tror inte jag är den du tänker på (?). Bor iaf inte där längre.
Följde instruktionerna i posten du länkade till och det funkade kanon 🙂 yey!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.