Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Kan inte byta bakgrund :(
-
AuthorPosts
-
Hej hopp!
Jag har ett problem med min iPhone (2G) som ni ser på topicen 😛Bakgrund: den var Pwnad genom Winpwn när den var på FW 2.0. Men när jag uppdaterade till 2.1 så uppdaterades inte Winpwn så jag har en Pwnad men ojailbreakad iPhone (2G) med FW 2.1.
När jag hade FW 2.0 hade jag ett Xbox tema med hjälp utav Customize, men allt det där försvann när jag uppdaterade till FW 2.1. Allt förutom backgrunden som är när man ska låsa upp den, det är bilden ifrån Xbox temat. Men jag kan inte byta ut den mot ngn annan bakgrund, inte ens genom Backgrounds som finns i AppStore 🙁
Uppskattar all hjälp oavsett hur det mkt det hjälper ;P
MvH: Nostromo
När du uppdaterade till 2.1 så försvann allt som har med “pwn” att göra, dvs. din jailbreak. Den måste du göra om om du vill installera winterboard eller customize.
Bakgrundsbilden på din lockscreen väljer du i bildbibliotek eller kamerarullen.
När du uppdaterade till 2.1 så försvann allt som har med “pwn” att göra, dvs. din jailbreak. Den måste du göra om om du vill installera winterboard eller customize.
När jag uppdaterade till 2.1 så behövde jag inte låsa upp den igen utan jag kunde köra med mitt egna SIM direkt.. Jag vet hur man ändrar bakgrunds bilden på lockscreenen MEN DET FUNKAR INTE. Jag går in på settings wallpaper och ändrar men inget händer 🙁
När jag uppdaterade till 2.1 så behövde jag inte låsa upp den igen utan jag kunde köra med mitt egna SIM direkt.. Jag vet hur man ändrar bakgrunds bilden på lockscreenen MEN DET FUNKAR INTE. Jag går in på settings wallpaper och ändrar men inget händer 🙁
Jag tycker det låter som om någonting gått snett med din uppdatering. Förstår inte hur din jailbreak kan finnas kvar när du gjort en officiell uppdatering?
Skulle nog föreslå att du gör en total återställning av telefonen.
Jag tycker det låter som om någonting gått snett med din uppdatering. Förstår inte hur din jailbreak kan finnas kvar när du gjort en officiell uppdatering?
Skulle nog föreslå att du gör en total återställning av telefonen.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.