Kan inte få tillbaka mina kontakter efter uppdateringen

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Kan inte få tillbaka mina kontakter efter uppdateringen

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Member
    Post count: 8

Hej! Jag köpte en ny dator i lördags och ville installera iTunes på den. Jag gjorde det misstaget (?) att jag kopplade min iPhone till den nya datorn och synkroniserade. Och vad händer… Jo, alla mina kontakter är borta. Alla mina apps försvinner (t ex Lockbox med alla mina lösenord). Om jag försöker synkronisera min iPhone med min gamla dator så vill den inte. Hur kan jag göra att jag får åtminstone alla mina kontakter tillbaka till min mobil. Tur i otur så har jag sparat alla nummer på skrivbordet i min gamla dator. Jag kopierade ”Windows kontakter” (= alla mina telefonnummer) till ett USB-minne och klistrade in på min nya dators skrivbord. Jag lyckas ändå inte kopiera dessa nummer till min mobil. Jag vill inte skriva om alla telefonnummer, adresser och portkoder. Jag har iPhone 3GS 4.2.1. Hur ska jag göra? Snälla hjälp mig 😮

ssnd
    Member
    Post count: 194

Om du har en gammal säkerhetskopia i din gamla dator så ska det räcka med att i itunes högerklicka på din telefon och välja återställ från säkerhetskopia.

Sen i din nya dator så börjar du med att göra en säkerhetskopia i itunes.

Hoppas det löser sig.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.