Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Kan inte göra ett iTunes konto
-
AuthorPosts
-
När jag försöker göra ett itunes konto står de så här Your payment method was declined. Please enter valid payment method information.
Men allt som jag har fyllt i är ju korrekt…Vad kan det vara?Du har kanske ett bankkort som inte är med bland dom som accepteras,du kanske får snacka med banken om ett annat kort.
Men jag har Visa kort…har använt det tidigare när jag har beställt från nätet. Kanske är nå fel på kortet, får väll ta och gå till banken
Ingen som har varit mer om nått liknande? Först när jag skulle skapa ett konto så kan man ju fylla i Gift cards and Certificates så trodde jag att man skulle fylla i kontokorts koden så jag fyllde i den coh de gick inte så jag testade med en massa andra nummer, sen fatta jag att man inte behövde fylla i de. Kan mitt kortnummer ha blivit spärrat av de här?
Inte omöjligt.Testa att bara klicka “none” ute i kanten,då kan du ladda ner gratisappsen iaf.
Okej. Men man vill ju kunna köpa lite program också. Kan de ha och göra med att jag bara har 1 spänn på kontot?
ja man får väll hoppas på de…Är ju lön på fredag då får man se
såja nu funkar det. då vet man att man inte kan göra ett itunes konto med bara 1 krona på kontot
@donald 30588 wrote:
såja nu funkar det. då vet man att man inte kan göra ett itunes konto med bara 1 krona på kontot
Om jag inte minns fel så drar iTunes ca 20kr när du skapar kontot, och sätter sedan tillbaka det för att se om det funkar… Som en slags säkerhet 😉 Och när den inte kunde dra dessa pengar trodde den att det var fel på kontot 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.