Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Kan inte låsa upp min iPhone?
-
AuthorPosts
-
hej, jag har en iphone från staterna 1.1.4, fick den av pappa som hade en polare som låste upp den allt har funkat i 6 månader. Fick en ny dator installerade itunes och sen skulle ja upptadera iphonen med musik och då lagga skiten upp och nu när man sätter igång den så står det att jag ska koppla till itunes, gör det och den säger att den måste återställas. trycker på knappen men efter ett tag blir det 1604 error. har försökt med olika program att låsa upp som ZIphone ilibery+ 🙁 någon som kan hjälpa mig 🙂 snälllllllllllllllllla!:laugh:
Vad har hänt med telefonen? Fungerar den inte alls, eller?
Vad menar du med “måste återställas”? Utveckla mer.
Om du vill återställa och du får error-meddelande måste du sätta telefonen i DFU-mode.
“Sätt din iPhone i DFU läge:
Koppla telefonen till datorn
Tryck på sleep och home knappen i *10* sekunder
Släpp sleepknappen men fortsätt hålla in homeknappen tills datorn känner av telefonen – det tar en stund.”När du har återställt så ska du kunna låsa upp den utan problem.
*flyttar tråden till rätt forumsdel*
när jag kopplar in iphonen och startar itunes står det, ” itunes har upptäckt en iphone i återhämtningsläge. du måste återställa denna iphone innan du kan använda den med itunes ” så trycker jag återställ det är då error 1604 kommer upp efter att den har försökt återställa ett tag.
testade ställa den i dfu läge och köra ziphone 3.0 och itunes var avstängd och ituneshelper, men det funkade ej den vägrar gå igenom progressen.
och med det där programmet kommer det funka ? fall jag gör som dem säger ? 🙂
nån som kan ge mig en länk där jag kan ladda ner itunes 7.7 ? hittar inte på apple.com :S
Detta är iTunes 7.7
Edit: Download iTunes 7.7.1.11 – FileHippo.com
Och plus det kommer funka med winpwn dem kommer strax med Winpwn 3.0 som låser upp firmware 2.1
länken funkade inte går inte att installera det :/
fan vad bra att det kommer funka 🙂
@linus89 12228 wrote:
länken funkade inte går inte att installera det :/
fan vad bra att det kommer funka 🙂
okay den ska funka aja men gå till
Download iTunes 7.7.1.11 – FileHippo.com sen väljer du iTunes 7.7.1.11 på högra sidan om den inte redan är vald dvs. den ska fungera utmärkt. Om du har iTunes 8 installerad måste du avinstallera apple mobile device support först och sen iTunes 8 och sen starta om datorn sen installera 7 på nyttde e lätt att fixa med winpwn2.5.dit problem e att du har inte den i dfu läge.thats it baby.
de e lätt att fixa med winpwn2.5.dit problem e att du har inte den i dfu läge.thats it baby.
de e lätt att fixa med winpwn2.5.dit problem e att du har inte den i dfu läge.thats it baby.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.