Konsten att montera ett skärmskydd…

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Tillbehör & reservdelar Konsten att montera ett skärmskydd…

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Member
    Post count: 569

Då jag redan skapat den första repan på telefonen så beställdes ett skydd för displayen. Här skulle den enkle stanna i sin berättelse, dock inte jag. 🙂
    I min familj är vi sex personer, samtliga med hår. Det finns två stora hundar, modell b. sennen, fem katter i olika åldrar, ett antal kaniner samt en drös med hästar. Att vi bor på landet minskar inte mängden partiklar i luften.
    Att öppna ett paket lätta här hemma är att bevittna vakumets makt. Det är inte omöjligt att hitta t.ex hundhår i ett alldeles nyöppnat paket lätta.
    Gissa nu hur brilliant det är att komma på iden att montera ett skydd hemma. Efter att ha rengjort skärmen så tar man och försiktigt tar av filmen mot skärmen och schooooff så finns små och praktiskt taget osynliga partiklar på filmen så att man får massa fina blåsor när man monterar skyddet. Efter en massa petande ser det nu ganska in ut. Men jag borde uppsänt ett sk rent rum istället 🙂

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.