Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone i USA
-
AuthorPosts
-
Hej,
Jag ar i USA nu, och ska nog kopa en iPhone. Ar det bara att ta med den hem och kora programvaran som laser upp telefonen och kora med Telia?Far man alla funktioner etc?
SIM kort ar samma som hemma i Sverige?// Andreas
@_anden_ 2302 wrote:
Hej,
Jag ar i USA nu, och ska nog kopa en iPhone. Ar det bara att ta med den hem och kora programvaran som laser upp telefonen och kora med Telia?Far man alla funktioner etc?
Ja, du låser upp det med något av programmen… men det är inte säkert att det finns några kvar i applestore, de håller nog på att tömma lagrerna
Jag var inne i affaren idag och de verkar ha kvar endel.
Imorgon blir det inkop!Tack!!!
@_anden_ 2302 wrote:
Hej,
Vart I usa är du??
Jag sticker till New York på måndag så undrar om de finns kvar nå 16 gb där???
Det är inga problem att köpa telefonen. Via program när du väl kopplat den till pc’n är det “bara” att låsa upp den.
Körde själv med iLiberty+ vilket fungerade mycket bra. Man måste dock ha iTunes installerad först då det är den som sköter synkningen med telefonen.
16 GB var slut på Apple Store i LA (april 2008), men det var bara att gå in på AT&T och köpa. Var förberedd på att de ville direkt aktivera den i sitt nät, men inte en fråga, så det var bara att handla. Det går ju alltid att säga att det är en gåva, så att mottagaren själv får aktivera telefonen.
/Matts
Hallo
Jag ar i San Francisco, imorgon San Jose.
Hoppas den finns dar!Andreas
@mrm 2374 wrote:
Det är inga problem att köpa telefonen. Via program när du väl kopplat den till pc’n är det “bara” att låsa upp den.
Körde själv med iLiberty+ vilket fungerade mycket bra. Man måste dock ha iTunes installerad först då det är den som sköter synkningen med telefonen.
16 GB var slut på Apple Store i LA (april 2008), men det var bara att gå in på AT&T och köpa. Var förberedd på att de ville direkt aktivera den i sitt nät, men inte en fråga, så det var bara att handla. Det går ju alltid att säga att det är en gåva, så att mottagaren själv får aktivera telefonen.
/Matts
Ar du saker pa att de gor att kopa pa at&t??? Ar i New york nu och de sa att man typ var tvungen att satta upp sig p[ 2 ar abonemang direkt.. stammer det???
Är det några som har kollat runt i NY efter mobiler, finns det kvar några 8 gb?
Om ni vet ngt ställe som ligger runt turist stråken så kan ni väl säga till, kommer till NY på tisdag kväll.
/B
Hej
Innhandlade en 16 GB Iphone förra veckan på Apple store på 5 th avenue. Efter alla skriverier vart man besviken att det inte skulle finnas telefoner i hela NY. Men till min stora glädje fanns dom i lager igen. Gick bara in i affären å frågade. “Do you want the 16 or the 8 GB version and how do you want too pay” fick jag till svar 3 minuter senare stod man med sin Iphone i handen:D
MVHS
Det där låter bra..:) får man hoppas på det bästa då!
Heej min kompis är i La nu och han säger att man måste köpa iphone med abbonomang vad ska jag göra måste jag betala en hel del för abbonomanget elr ??
@fuzeil 2881 wrote:
Heej min kompis är i La nu och han säger att man måste köpa iphone med abbonomang vad ska jag göra måste jag betala en hel del för abbonomanget elr ??
Du behöver inte köpa den med abb. Han säger bara att det är en present och att personen som skall få den tecknar abb i efterhand!
// h
kk tack så mycket 😀 men trorru dom kommer acceptera att jag säger att det är present ?
@bboatb 2795 wrote:
Är det några som har kollat runt i NY efter mobiler, finns det kvar några 8 gb?
Om ni vet ngt ställe som ligger runt turist stråken så kan ni väl säga till, kommer till NY på tisdag kväll.
/B
Jag ar i NY nu appel har slut i sina affarer men i AT&T affarerna finns de annars so kan man kopa dem pa andra smo stallen som loser upp den ot en men de ar dyrar..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.