Front page › Forums › Köp & Sälj › Köpes:Iphone 3G Telia/halebop låst eller olåst.
-
AuthorPosts
-
Börjar få lite abstinens sen jag sålt min iPhone och undrar om det är någon som har någon att sälja till ett vettigt pris.
Helst en svart 8 eller 16 Gb men kan även tänka mig en vit 16 Gb med.
Är inte intresserad av någon som man måste ha fake sim till utan det ska vara Telia eller Halebop låst eller olåst.
Skicka PM om ni har någon.Vad skulle du kunna tänka dig ge för en 8GB svart? Jag har en, låst till Telia.
Har en 16gb svensk Iphone 3g, svart. Låst till Telia/Halebop.
4000:-
Köpte en i dag.
tack för visat intresse iaf.Det var helsjukt.Det var i en stad 5 mil bort en som annonserade ut en på Blocket som iPhone 3G 16Gb/iPod Touch säljes som iPod Touch då man var tvunget att använda sk fake sim och han skulle ha 2000 kr så jag hade turen att vara först och sa att jag hämtar den i dag.När jag hade hämtat den och kom hem och stoppade i simkort så funkade det direkt och då slog det mig att den var upplåst med yellowsnow och säkert så hade han som sålde den haft inställt pin kod och därför hade det inte fungerat så nu har jag en fungerande iPhone 3G 16 Gb svart för 2000 kr men utan garanti för den är köpt utomlands och han hade inga papper på den för det var inte han som köpt den vid första köptillfället.Jag kollade upp den och ser att den är från Ungern.
wow!!!!! tuuuur du hade!!!!
grattis i alla fall o welcome back to the club XD@qeudee 32125 wrote:
wow!!!!! tuuuur du hade!!!!
grattis i alla fall o welcome back to the club XDTack.
Skönt att vara på banan igen med iPhone.
Det är fan vanebildande med iPhone allt är ju så smidigt.Har testat en massa olika mobiler men man kommer alltid tillbaks men nu får jag fan ge mig att byta telefoner.
Det är ju inte direkt poppis av frugan när man grejar med iPhonen och datorn hela tiden 😉
Man kan iaf göra klipp ibland på blocket mm men jag vill varna om att betala aldrig in pengar i förväg utan använd Internetgirot om ni inte kan hämta på plats det finns alldeles för mycket oärligt folk ute på nätet.
Tradera är inte säkert heller jag har blivit blåst där en gång när jag betalt till konto.Jag trodde det var säkert för när man registrerar sig så skriver man in person nr men då jag polisanmälde fick jag veta att person nr kan vem som helst få tag i via Skattemyndigheten.I mitt fall var det ett jävla tjack luder som hade snott uppgifterna från en tjej i Stockholm och hon lurade mer än 40 st på ca 3000-4000 kr under några veckor.kronofogden har varit där men det finns ju inget att mäta ut så det får jag ta som lärpengar tyvärr. Så om personer på Tradera som har få omdömmen på Tradera inte går med på Payson eller Internetgirot så skit i att göra affär. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.