Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Apps › Kopiera från iPhone till simkort?
-
AuthorPosts
-
Tja!
Finns det någon app eller liknande som kan göra så att jag kan kopiera mina kontakter från iPhonen till simkortet? Jag har även jailbreaka mobilen om det finns på Cydia? Jag ska nämligen byta från iPhone 3GS till en HTC, och vill väldigt gärna ha kvar mina kontakter, och vill ha dom på simkortet.
Tack 🙂
Inte vad jag vet.
iTunes kan dock synca dina kontakter till datorns adressbok, och HTC kan hämta dessa därifrån senJo, men jag säkerhetskopierade min iphone, så som itunes alltid gör när jag kopplar in den i datorn. Kan jag få tag i kontakterna därifrån, finns dom någonstans nu? För jag har inte iPhonen kvar längre nu 🙁
Som sagts, om du har synkat dina kontakter till datorns adressbok så kan HTC hämta dessa därifrån. Svårare är det inte.
Han kanske inte tänker skaffa en HTC!
Jag skrev klart och tydligt att jag ska skaffa en HTC, och jag skrev även att jag inte har iPhonen kvar nu, men har en säkerthetskopia någonstans i iTunes.
Så frågan är, kan jag få ut kontakterna någonstans därifrån?Du kan synka med ett google(gmail) konto från din iphone, som du säkert kan synka ifrån med en htc senare.
iPhone / iPod Touch Backup Extractor, du behöver mac, och tillgång till backupfiler
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.