Köpt Invisible Shield, sjukt besviken -.-!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Tillbehör & reservdelar Köpt Invisible Shield, sjukt besviken -.-!

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 5

Hej! Igår fick jag min Invisible Shield till iPhone 3G full body.

Gjorde exakt som det stog och kolla t.o.m. genom filmer på youtube hur proffsen gjorde. Det tog runt en timme och blev ändå inte bra. Kanterna blev helt fuckade och bubblor överallt nästan.

Så nu är frågan, finns det någon som KAN sätta på Invisible Shield bra eftersom jag ska få en ny från Zagg eftersom det var en fet repa på?

Annars kan ni som har satt på IS många gånger komma med tips m.m. 🙂

snook
    Member
    Post count: 2190

@lutt95 40061 wrote:

Hej! Igår fick jag min Invisible Shield till iPhone 3G full body.

Gjorde exakt som det stog och kolla t.o.m. genom filmer på youtube hur proffsen gjorde. Det tog runt en timme och blev ändå inte bra. Kanterna blev helt fuckade och bubblor överallt nästan.

Så nu är frågan, finns det någon som KAN sätta på Invisible Shield bra eftersom jag ska få en ny från Zagg eftersom det var en fet repa på?

Annars kan ni som har satt på IS många gånger komma med tips m.m. 🙂

Min fungerade bra, jag vräkte på vattnet på filmen inte på iphonen.

Både baksidan och framsidan gjorde jag på 5 min.

Bubblor som blev gick bort av sig själv efter en vecka, men ska man ha en IS full body så får man inte vara helt petig.

Resultatet blir nästan aldrig 100%.

Min blev bra till 90%, det är priset man får ta.

imported_Thian
    Member
    Post count: 1020

IS är det bästa jag köpt till min iPhone, men det var inte lätt att få det bra.
    Fick en ny lur på garantin för några veckor sedan, och därmed andra gången jag sätter på IS och denna blev 100% bra 🙂

Mitt tips är att du använder MYCKET “vattenspray” och låta kanterna torka lite innan du pressar dit dem. Och var noga när du “passar in den” så att det inte blir snett och så.

Devinant
    Member
    Post count: 1

Titta på filmen nedan, detta hjälpte mig och min kompis applicera invisible shield på hans iPhone 3Gs: YouTube – HOW TO Install Zagg Invisible Shield & Bodyguardz for iPhone 3GS and iPod Touch!

Tricket är att använda plastfolie på kanterna. Titta hur han killen i videon gör med sin iPod Touch!

tallani
    Member
    Post count: 19

Satte på min framsida igår med InvisibleShield. Nu såhär 10h senare känns ytan lite trög. Är detta något som försvinner efter hand eller?

Tack på förhand!

imported_Thian
    Member
    Post count: 1020

@tallani 40579 wrote:

Satte på min framsida igår med InvisibleShield. Nu såhär 10h senare känns ytan lite trög. Är detta något som försvinner efter hand eller?

Tack på förhand!

Nej, för mig var det kvar .. Kör med något annat skärmskydd istället 🙂

jompao
    Member
    Post count: 456

@tallani 40579 wrote:

Tack på förhand!

Fattar inte att folk fortsätter köpa denna odugliga produkt, för sträv yta för fingernavigering som på en iPhone.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.