Ladda hem appar gratis!???

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Ladda hem appar gratis!???

Viewing 17 posts - 1 through 17 (of 17 total)
  • Author
    Member
    Post count: 5

Hejsan!

Är alldeles ny gällande iphone! Fick hem min iphone 4 idag 😀 Jag undrar lite över appstore. Det står ju på en del appar att dom e gratis men jag tog hem 2 st & det har dragits 1.98kr för var & en!?? 😡 Får man betala för “gratis” appar ändå?

En fråga till, Måste alla regga sitt betalkort för att det ska funka??? Sen har jag sett att en del kan skicka röda hjärtan i sina sms, vad heter den appen!?

Som sagt jag e helt färsk på det här så är jätte tacksam för svar!

Tack tack!

muffins
    Member
    Post count: 1906

För skapande av iTunes-konto utan kreditkort: Create an iTunes App Store account without a credit card

galadriela
    Member

Tack Tack 🙂 Vet inte om jag gjort rätt. Jag gick in på min itunes på datorn & såg att man kunde trycka i “none” o man inte vill regga sitt kort! Så jag tror att mina kontouppgifter försvann där! Måste jag gå in på nått på min mobil oxå? Om jag går in på appstore på min iphone & trycker på en gratis app så kommer det inte upp något “create new account!? ?

raekaN
    Member
    Post count: 139

appen där du ser röda hjärtan å sånt kanske kan vara biteSMS, där kan man se smileysar å så

galadriela
    Member

Hej!
    Sökte på de appen men fanns inte 🙁 Man ska kunna skicka hjärtan via sms! Någon annan som kanske vet???

muffins
    Member

@galadriela 75698 wrote:

Hej!
    Sökte på de appen men fanns inte 🙁 Man ska kunna skicka hjärtan via sms! Någon annan som kanske vet???

BiteSMS finns till jailbreakade mobiler.

Nalle55a
    Member
    Post count: 73

emoji i appstore

jca
    Member
    Post count: 221
    imported_pongo
    Member
    Post count: 893

någon får rätta mig om ja har fel,
    men emoji, är det inte så att enbart iphone till iphone kan se smilys samt så måste motparten också ha emoji installerat, mitt tips är bitesms på cydia.

matssoderstrom
    Member
    Post count: 42

@pongo 76031 wrote:

någon får rätta mig om ja har fel,
    men emoji, är det inte så att enbart iphone till iphone kan se smilys samt så måste motparten också ha emoji installerat, mitt tips är bitesms på cydia.

Motparten behöver inte ha emoji installerat men endast iPhone till iPhone stämmer.

swag
    Member
    Post count: 357

hej vet mi om det finns någon liknade app i Itunesstore som gör samma sak som makeitmine? min telefon är ej jailbreakad.

bozz
    Member
    Post count: 1199

@swag 76050 wrote:

hej vet mi om det finns någon liknade app i Itunesstore som gör samma sak som makeitmine? min telefon är ej jailbreakad.

Nej. 100%

mobilnord
    Member
    Post count: 1

Då är det bäst att man jailbreakar sin telefon direkt när man fått den??
    vad innebär det och hur görs det??
    jag är också helt grön på iphone, och har inte ensw fått min än….

imported_iAsh
    Member
    Post count: 647

@mobilnörd 76088 wrote:

Då är det bäst att man jailbreakar sin telefon direkt när man fått den??
    vad innebär det och hur görs det??
    jag är också helt grön på iphone, och har inte ensw fått min än….

Det beror på vilken iPhone du har och vilket OS. När du väl vet det så läs på lite i Upplåsning och Jailbreak-delen i forumet

/iA

muffins
    Member

@swag 76050 wrote:

Här har du något, dock ingen app: Hur du ändrar carrier texten på din icke jailbreakade iEnhet | iMedia

Kamush
    Member
    Post count: 140

Om jag hade varit dig så hade jag skitit i de röda hjärtan. Känns olönt att jaila sin lur om man bara ska ha det. Speciellt om det är en 4:a

Deks
    Member
    Post count: 119

det där med röda hjärtan har väll inte mkt med om den andra har röda hjärtan i din mobil och kommandot på den , skriver du tex <3 och personen har det som ett rött hjärta blir det ett rött hjärta.

skulle tro det är så här ialla fall eftersom att en ericsson telefon ser mina hjärtan o andra grejer helt olika ut när jag skickar dom.

Viewing 17 posts - 1 through 17 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.