Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Liten bugg i kontakter?
-
AuthorPosts
-
Vill bara kolla om det är fler som har samma fel.
När man går in på “alla kontakter” så finns det ett plustecken för att lägga till ny kontakt.
Om man lägger till en ny kontakt o efter det återvänder till “alla kontakter” så går det inte att lägga till fler personer. Plustecknet är alltså helt borta!?
@ceess 9955 wrote:
Det är kvar för mig.
Okej! hittade var!
Om man efteråt klickar på kontakter som ligger längst ner i menyn. alltså där favoriter, senaste, kontakter, knappsats, röstbrevlåda ligger.
Klickar man där så finns det inte längre ngt plustecken.
Använder man fliken uppe till vänster som heter “alla kontakter” så syns plustecknet.
testa att starta om den lr uppdatera den så kanske det funkar, jag har därimot en bugg när jag går in på kontakter så tar det ett tag innan man kan börja bläddra mellan kontakterna, sjukt irriterande. !
@w_ille 10055 wrote:
testa att starta om den lr uppdatera den så kanske det funkar, jag har därimot en bugg när jag går in på kontakter så tar det ett tag innan man kan börja bläddra mellan kontakterna, sjukt irriterande. !
Tror inte det är en bugg. Går du in på kontakter via “Telefon” appen så går det bläddra direkt.
@w_ille 10055 wrote:
Har fått bekräftat att det är en bugg. Lånade mina kompisars lurar som också har senaste uppdateringen. Samma sak där!
Kanske fixar de det till nästa uppdatering. Man kan ju leva med det, dock bara lite störigt nu när man känner till det!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.