Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Ljudfel iPhone 3G?
-
AuthorPosts
-
Hejsan. köpte iPhone 3G begagnad av en nära vän för någon vecka sen och allting fungerade jättebra fram tills i förrgår. När jag ansluter hörlurar och startar musik så låter det betydligt mer i höger hörlur än vänster, samma problem finns även i telefonens inbyggda högtalare.
Har kollat igenom inställningarna på telefonen och googlat mitt problem men hittar ingen lösning, går det att ställa om balansen i telefonen? eller får jag helt enkelt leva med problemet?
telefonen fungerar utöver detta felfritt.Tacksam för alla svar!
//MarcusUnder telefonen är det en högtalare och en mic, så kan vara därför det hörs mer ur ena 🙂
Ang headsetet, inte så att ena hörluren är sprängd? Testa med ett annat headset me 🙂
@chill 80869 wrote:
Under telefonen är det en högtalare och en mic, så kan vara därför det hörs mer ur ena 🙂
Ang headsetet, inte så att ena hörluren är sprängd? Testa med ett annat headset me 🙂
Okej, hade ingen aning om att det bara är den ena som är högtalare, så jag har lärt mig något nytt 🙂
Ska se om jag har ett annat headset liggande och kolla detta omedelbart 🙂
Tack för svaret// Marcus
@chill 80869 wrote:
Under telefonen är det en högtalare och en mic, så kan vara därför det hörs mer ur ena 🙂
du hade rätt 🙂 var vänster lur som var sprängd, testade lurarna i tvn och hade samma problem där, så problem solved 😀 tack för svaret
//marcus
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.