Lockscreen Cydia

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Apps Lockscreen Cydia

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 3

Hallå där!

Jag har just jailbreakat min iPhone 4 med 4.2.1 som gick utmärkt. Jag har ett problem. När jag har laddat ner ett tema som för tillfället heter “Chelsea FC” så funkar bara bakgrunden på hemskärmen, inget annat. Enligt informationen på Cydia ska det vara en Lockscreen och en “Slidebild”. Snälla hjälp mig!

// Adam

WreckSigge
    Member
    Post count: 39

Har du installerat Winterboard? Det är en cydia app som nästan alla teman kräver att du har installerad. Det är genom det programet som du konfigurerar och aktiverar olika teman. Det kan även vara så att du behöver installera Clockhide, som också finns i cydia om den lockscreenen du har laddat ner använder en annan typ av klocka i temat. Vad clockhide gör är att den döljer originalklockan som du har på din lockscreen. Annars kommer dom att hamna på varandra. Börja där 🙂

Razacer
    Member

Nja, det funkade tyvärr inte. Har du något annat tips?

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Det är troligtvis så att temat i fråga inte är kompatibel med ios 4.2.1 och därav fungerar det inte fullt ut.

Razacer
    Member

Det är inget tema som jag har prövat som funkar. Någon borde ju funka och det står inget om 4.2 i informationen

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.