Min Iphone 3gs är helt död!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Min Iphone 3gs är helt död!

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Member
    Post count: 63

Hej!

Min iphone dog helt plöstligt när den va inkopplad till datorn och nu när jag försöker sätta igång den så funkar den inte den startar inte den e heeeelt död!

har testat med home + wake knappen funkar inte heller försöker göra en restore funkar inte heller den e helt död har testat allt..

snälla nån som kan hjälpa mig har knappt använt min iphone så händer det här

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

?????????????

Mr Fyhr
    Member
    Post count: 482

iPhone verkar ha ett eget liv min 3G bara dog och var hopplöst att få igång den men när den legat någon dag så starta den helt plötsligt.

min 3GS dog i torsdags och den tar inte mot laddning och har testat andra laddare men ingen vill ladda så den får jag nog lämna in 🙁 känner mig naken utan min iPhone…

Men låt den ligga under natten så se om den startar i morgon vet att det finns fler som haft problem med sin iPhone och de finns här på forumet så kolla runt lite så kanske du hittar lite ledtrådar om vad du kan göra.

Mayki777
    Member

aa får göra de hoppas någon skriver här dem kanske har en lösning..

kenjon
    Member
    Post count: 64

Det har hänt flera…. låt den ligga flera dagar så batteriet blir tomt. Ladda den sedan flera timmar och den brukar vakna till liv igen.

Mayki777
    Member

finns de inga andra lösningar?

Freebo
    Member
    Post count: 4365

@mayki777 61095 wrote:

Om dy börjar med att tala om vilken modell, firmware du har och om den är jailbreakad/upplåst så är det enklare för oss att hjälpa till. Som vanligt.

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

@mayki777 61095 wrote:

Är den helt död och inte reagerar när man håller i Powerknappen och hemmaknappen i 15 sekunder då finns inga andra alternativ än de som redan har sagts i denna tråd. Låt din ligga nån dag och prova igen och efteråt så kan du låta den ligga i väggsladdaren i nån dag om inte det funkar så får du lämna in den och låta din garanti sköta resten. Viktigt att du verkligen provar i några dagar innan du lämnar in den för du vill att den ska vakna upp jailbreakad efter att du lämnat in den.

Mayki777
    Member

joo jag får testa så för jag har bara apple garanti på den:(

Mayki777
    Member

Det är en Iphone 3gs
    3.1.2
    05.11.07

Har testat alla möjliga sätt skulle vara tacksam om ni kom med flera förslag

man blir ju galen asså!

sassa
    Member
    Post count: 1

Hej jag har samma problem 🙁 har min iphone i en vecka o den e helt död,har försök med allt för att få igång den inget funkar..

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.