Multitask problem, halva skärmen fungerar? kan inte stänga av program

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Multitask problem, halva skärmen fungerar? kan inte stänga av program

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 4

tja idag när jag höll på med itunes så hände det en konstig sak, när jag hade en massa program på så slutade min multitasking fungera endast halva skärmen fungerar, men endast för multitasking, resten av skärmen e ju som vanlig då.

frågan är varför hände detta försökte stänga av den och starta om den inget av dessa saken funkar, kanske en uppdate skulle fungera eller en restore men jag har ju jailbrakad så har nån någon ide om hur man ska gå tillväga

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Kan du försöka förklara igen vad som har hänt bilder hjälper också

martinsson
    Member

nu har jag bifogat den, inga konstigheter,, skärmen fungerar som vanligt alltså men det är bara min multitask som inte fungerar tyvärr. men de ser du på bilden..

dessutom är alla program som är påslagna på varran så det går precis inte att ta bort något program heller.

apple 3g
    Member
    Post count: 482

VAD I HELV¤¤tE har hänt där

martinsson
    Member

tänkte att någon kunde svara på det. det bara hände tyvärr. rätt sick asså. om jag återställer min iphone kanske det försvinner om jag har rätt

apple 3g
    Member
    Post count: 482

prova håll in hem och vilo knappen tills den stänger av sig , , utan att dra den dära strecken stäng av, håll bara in dom tills den stängs av , sen startar du den igen

martinsson
    Member

det funkar inte heller, 🙁

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.