Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Ny design på iPhone?
-
AuthorPosts
-
Det har dykt upp lite bilder på en ny modell av iPhone.
iPod Observer hävdar att denna bild kommer från en mycket trovärdig källa och inte är ett Photoshop-jobb, men vi uppmanar ändå till att ta inte ta den på största allvar.
Den är ju rätt snygg, vad tycker ni? 🙂
Läs mer här: http://www.ipodobserver.com/story/35386
den var ju fett clean:) det kommer säkert bli 2.0 versionen
Tycker nog att den nuvarande är bådre mer stilren och snyggare.
Priset på Iphone dumpas
Säljs för under tusen- lappen från måndagFrån 399 euro till 99.
På måndag dumpas priset på Iphone – i Tyskland.
Samtidigt rapporteras om sinande lager i de andra länder där Iphone säljs. Det kan tyda på att Apple är på väg att sälja ut kvarvarande telefoner av den nuvarande modellen för att kunna lansera en ny version med 3g.
är det dumt att köpa en iphone nu, ska man kanske vänta till den nya modellen kommer ut?? + att det kommer vara mkt mkt billigare om ett tag lr?
vad skulle ni ha gjort? köpt nu lr väntat?
Jag bara undrar, ska jag köpa Iphonen som finns nu för jag reser den 6 Juni och undrar om den har kommit ut tills dess? Och när den kommer ut måste man då låsa upp den?
Tacksam För Svar 🙂
Hälsningar: Shwareb
@iPhoneinfo.se 1897 wrote:
Det har dykt upp lite bilder på en ny modell av iPhone.
iPod Observer hävdar att denna bild kommer från en mycket trovärdig källa och inte är ett Photoshop-jobb, men vi uppmanar ändå till att ta inte ta den på största allvar.
Den är ju rätt snygg, vad tycker ni? 🙂
Läs mer här: http://www.ipodobserver.com/story/35386
nej gillar den nuvarande mer!¨’
och tänk så mkt fett fläkar det blirJag gillar den nuvarande designen mer. Den ser bra ut med sitt ofärgade aluminiumhölje. Det är så en apple produkt ska se ut! Den dära ser mera plastig ut!
// h
@haren 2002 wrote:
Ingen vet när den kommer ut. Och den måste låsas upp.
// h
Okej, men man tror väl att den ska komma ut om 60 dagar, är det i sverige eller usa? Om det är USA så kommer man då kunna ha den på svenska?
EDIT: När man ska låsa upp den ska man då använda programmet Pwnage tool?
EDIT2: Jag har även en till fråga det sägs ju att nu när man låser upp den så kan man istället få Windows istället för Mac OS X, Vilken är bättre till Iphone?
@shwareb 2004 wrote:
Okej, men man tror väl att den ska komma ut om 60 dagar, är det i sverige eller usa? Om det är USA så kommer man då kunna ha den på svenska?
EDIT: När man ska låsa upp den ska man då använda programmet Pwnage tool?
EDIT2: Jag har även en till fråga det sägs ju att nu när man låser upp den så kan man istället få Windows istället för Mac OS X, Vilken är bättre till Iphone?
Det är i USA. Man vet inte vilka upplåsnings program som kommer att fungera.Det beror ju på hur dem utformar mjukvaran innan den släppts. Förstår inte riktigt vad du menar på sista frågan men antigen så låser man upp den i windows eller i Mac OS. Mac os är operativsystemet på mac datorer.
Men det där med 60dagar är bara spekulationer.
// h
@haren 2005 wrote:
Förstår inte riktigt vad du menar på sista frågan men antigen så låser man upp den i windows eller i Mac OS. Mac os är operativsystemet på mac datorer.
Aha,så det är med vilken dator man ska låsa upp med, så om jag nu har windows Xp så kan jag inte låsa upp den för att den har bara kommit till Mac OS, och det är det man utvecklar idag, en version till Windows Xp eller?
EDIT: Men det här programmet (Pwnage Tool) låser det bara upp Iphone eller ändrar den också firmware. Om den bara låser upp så varför använder man inte bara de andra programmet som Liberty+ eller Ziphone?
Shwareb;2008 wrote:Aha,så det är med vilken dator man ska låsa upp med, så om jag nu har windows Xp så kan jag inte låsa upp den för att den har bara kommit till Mac OS, och det är det man utvecklar idag, en version till Windows Xp eller?EDIT: Men det här programmet (Pwnage Tool) låser det bara upp Iphone eller ändrar den också firmware. Om den bara låser upp så varför använder man inte bara de andra programmet som Liberty+ eller Ziphone?
Dom frågorna hör inte till denna tråden. Skapa en ny tråd om du undrar över något.
iPhone går att låsa upp utan problem under Windows. Det är inga svårigheter.
Som sagt, ta dina frågor i en ny tråd istället.
Hej!
Jag ska köpa mig en iPhone, och det är ju Apple, och jag köpte mig en iPod Apple i höstas, och jag hade proböem med iTunes och sånt, är hela iPhone styrd med hjälp av Apple eller hur ska jag bära mig åt? är det svårt att abegripa sig på eller om man inte är helteknisk, kan man klara att använda den ändå :confused:
Finns det någon bra sida för hur man går igåbng och använder sin iPhone kanske?
Tacksam för svar!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.