Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › Ny här!
-
AuthorPosts
-
Hejsvejs!
Ny på detta forum och väntar just nu på min nya (vita) älskling. iPhone 4. Jag tänkte inte köpa någon iPhone igen efter min 3gs som såldes för två år sedan ca. Använde därefter Android i olika modeller men har blivit frälst igen (eller så är det kanske mitt mobilberoende som spökar, då jag byter mobil minst en gång i halvåret… hmm).
Tänkte först vänta till 5an som alla säger ska dyker upp i år, men klämde och kände på 4an och tyckte att den var super! Och så älskar jag den vita modellen, så jag körde på den.
Beställde från Halebop, favoritoperatören, men blev lite besviken då jag missuppfattade leveranstiden. Stod 5-10 dagar och det kan man väl klara, men det var tiden till de fick in vita iPhones på lagret igen. Därefter tar det väl säkert två veckor innan den landar hemma hos mig. *Böl* Men, den som väntar på något gott… eller vad är det man säger?
Sitter och förbereder mig nu, kollar tips och tricks. Funderar på jailbreak. Ska man, ska man inte? Finns mycket roligt att ladda ner från Cydia.
Så är det. Tänkte mest presentera mig då jag förmodligen kommer terrorisera er med frågor en hel del framöver…
/Hanna 😛
Trevligt trevligt! 😀
Det där med jailbreak och så det beror ju helt och hållit på vad du vill få ut av din iPhone. Visst finns det mycket roligt i Cydia men mycket skräp också.
Tror dock att folk väljer att jailbreaka sina iPhones för att låsa upp dom till en annan operatör eller att kunna ändra om i sin iPhone så som teman osv 🙂Själv har jag använt jailbreak till mina gamla iPhones men inte till min 4:a då jag är nöjd med den som den är 🙂
Kul med svar! 🙂
Ja, när jag hade min 3gs jailbreakade jag den endast pga att den var bunden till en annan operatör än vad jag hade. Men jag använde inte Cydia speciellt mycket.
Tror inte det blir någon jailbreak för min del till en början iallafall. Men skulle kunna tänka mig att göra det efter ett tag, men då för att kunna ändra “tema”.
Längtar iallafall som en galning efter min iPhone… Tålamod, vad är det?! 😛
😀 Tackar!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.