Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Nya JB tydligen ute
-
AuthorPosts
-
Du måste först uppgradera till ios4, sedan behöver du kort från öperatör som telefonen är låst till för att aktivera den. Först då kan du jb den, efter att du installerat cydia och ultrasn0w kommer ditt tele2 kort att fungera som vanligt
@iPhoneReservdelar.se 72562 wrote:
Du måste först uppgradera till ios4, sedan behöver du kort från öperatör som telefonen är låst till för att aktivera den. Först då kan du jb den, efter att du installerat cydia och ultrasn0w kommer ditt tele2 kort att fungera som vanligt
Så jag behöver ha i AT&T kortet när jag uppgraderar till OS4.0 och under tiden som jag jailbreakar och låser upp telefonen?
Hur aktiverar jag telefonen?
@quamraz 72563 wrote:
Så jag behöver ha i AT&T kortet när jag uppgraderar till OS4.0 och under tiden som jag jailbreakar och låser upp telefonen?
Hur aktiverar jag telefonen?
How To Activate Your iPhone Without Official iPhone Carrier SIM – iPhone Hacks
Borde fungera, har tyvärr inte kollat så mycket på guiden…Jag får 5icon-dock, winterboard, sbsettings och shrink att funka men inte Five-iRows och five icon collumns!! Jag saknar 5*5 som fan på min nya fyra!! 🙁
Får detta error när ja försöker installera Winterboard :S
Nu har även jag fått till det! Fyfan vad smidigt 😀
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.