Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Nyinstallerad dator
-
AuthorPosts
-
Hej
Ursäkta om denna fråga varit med 100ggr förut, men jag fann ej den tråden och forum är till för att hjälpa personer så ta ej för illa upp =)
Jag har en jailbreakad Iphone 3G. Fullt med program både från Appstore, Cydia. Musik, filmer mm.
Nu har jag installerat om datan och min Itunes är oxå nyinstallerad så jag är mycket orolig att när jag syncar ihop min Iphone med datan så kommer den rensa allt kul jag har i den. Nollställa den så att säga.
Kommer Itunes göra detta är, eller är den smart och kopierar allt från Iphone till Itunes?
jag formaterade min dator nyss och det enda som försvann när jag stoppade in iPhonen i den nyformaterade datorn var att all min musik försvann. Kontakter, program, anteckningar, bilder m.m. var kvar 🙂
jag formaterade min dator nyss och det enda som försvann när jag stoppade in iPhonen i den nyformaterade datorn var att all min musik försvann. Kontakter, program, anteckningar, bilder m.m. var kvar 🙂
Härligt. Bra att veta så jag slipper vara så orolig 🙂
sätt på i itunes att den inte ska synka automatiskt
sätt på i itunes att den inte ska synka automatiskt
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.