Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Apps › Nyttigaste cydia-appsen, tipsa om era favoriter!
-
AuthorPosts
-
Goddagens.
Tänkte komma ut med en förfrågan, och den innebär att jag vill gärna att ni tipsar mig om era cydia favoriter.
Dock vill jag Inte höra om de appsen som är “helt självklara”, dvs SBSettings, Winterboard, five icon dock etc etc.
Inga teman heller.Varför jag startar denna tråd är då det var länge sen jag var engagerad i vad som hände i Cydia. Hade mycket koll när jag jb:ade 1.1.2 –> ungefär 3.0, sen orkade jag inte.
Jag kan tipsa om Veency, som tillsammans med exempelvis TightVNC på datorn visar iPhone-skärmen på datorn och låter dig styra telefonen på datorn.Hoppas ni tycker detta är en nyttig tråd, annars ta bort den.
musicdog är en bra app. Finns i cydia…funkar ungefär som spotify…
Cydelete – radera cydia apps direkt på homescreen
Cyntact – facebook profilbilder till telefonboken
infinifolders – lägg in obegränsat med apps i mapparTycker nog att FolderEnhancer är bättre än InfiniFolders, nu var det iofs ett tag sen jag testade infinifolders, men tyckte inte riktigt det fungerade bra då…
Tackar!
Hur är kompabiliteten med iOS 4 på dessa?program som jag använder mycket inom jobbet är
Whoiscalling ..@jouh 83536 wrote:
Det tog kortare tid att googla bite sms än att skriva ditt inlägg och fråga…
Gått betydligt snabbare för dig om du copy-pastat vad det är istället för att skriva det du skrev.
BiteSMS: What is biteSMS?
You love your iPhone as much as we do? You text all the time? Want more features? Then biteSMS is for you, with lots of extra features like smileys, Quick Reply, Quick Compose, privacy, scheduled SMS, passcode lock, delivery reports, signatures, and much more!
You can simply use biteSMS as a souped-up replacement to the built-in Messaging application, and send messages via your mobile carrier as you normally do.
In addition, if your mobile carrier charges a lot for sending SMS messages (internationally for example), you can buy credits and send messages via the biteSMS network, which can be much cheaper.Källa: biteSMS
@hohotomten 82044 wrote:
Cydelete – radera cydia apps direkt på homescreen
Cyntact – facebook profilbilder till telefonboken
infinifolders – lägg in obegränsat med apps i mapparHur värt är cyntact när facebook appendix har det inbyggt?
Tap+ – fler flikar öppna än de 8 som är Max på safari.
Sbsettings – snabbt stänga av tex 3G och wifi.
3Gunrestrictor – du kan ladda ned appar större än 20mb via 3G samt kunna köra facetime på 3G osv. Lurar att den tror att den använder sig av wifi när den insjälva verket använder sig av 3G.
Multiflow – svårt att förklara men det är coolt. Kolla youtube.
Sen finns det massa annat. Jag är inte allt för insatt :-p
MultiCleaner till ios4. Det är kärlek!
Har iofs inte betalat för det, men testade tredagarsversionen, MyWi verkade helt lysande. Får iphonen att funka som en router! Extremt smidigt och lättanvänt.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.