Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Ojailad 3Gs – problem med YouTube
-
AuthorPosts
-
Som ni vet så köpte jag min iphone idag och har endast använt den i någon timme men för 5 minuter sen så märkte jag att Youtube inte fungerar. Det står: Kan ej ansluta till Youtube.
Vad beror det här på? Det kan ju inte bero på internet-anslutningen (WiFi) för att då skulle inte Safari fungera.
Tacksam För Svar 😀
Hälsningar: Shwareb
Tänk på att använda beskrivande Subjects. Ändrat /Mod
Du kommer att springa på många underligheter, fortsätt lek så löser sig de flesta saker 🙂
Ja men har du jailbreakat den får du söka i forumet efter pushfix
@kenjon 54809 wrote:
Det finns två skäl för mej att jailbreaka: Upplåsning och Intelliscreen.
Background processing vill jag inte ha, teman struntar jag i, och det finns de program jag behöver i AppStore.Håller faktiskst med dig! Jag känner inte att jag behöver jailbreaking! Visst spotify i bakgrunden är nice, men använder jag spotify? Svar nej! Gillar iPhonens inbyggda ipod mycket mer! 🙂
Och på din fråga om Youtube så låter det väldigt konstigt! Fungerar det att surfa för övrigt?
Det beror ju från person till person. Jag älskar att modda som fan gällande min iPhone. Dock så är allt mer eller mindre orginal atm men oftast så har jag teman osv..
@shwareb 54775 wrote:
Som ni vet så köpte jag min iphone idag och har endast använt den i någon timme men för 5 minuter sen så märkte jag att Youtube inte fungerar. Det står: Kan ej ansluta till Youtube.
Vad beror det här på? Det kan ju inte bero på internet-anslutningen (WiFi) för att då skulle inte Safari fungera.
Tacksam För Svar 😀
Hälsningar: Shwareb
Tänk på att använda beskrivande Subjects. Ändrat /Mod
Har det fortfaramde inte löst sig så är det enklaste att köra en Restore/Återställning via iTunes. (Uppdatera bara till 3.1.3 om du inte vill jailbreaka)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.