OLÅST (alltså inte UPPLÅST, utan legit) iPhone

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Köpa iPhone OLÅST (alltså inte UPPLÅST, utan legit) iPhone

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

Min iPod la just av så bra tilfälle att skaffa en 16gig iPhone 3G. Problemet är att jag tillbringar mycket tid i Sverige och i England och behöver använda olika SIM-kort beroende på var jag är. Jag har förstått att tack vare några mycket visa lagar i en del europeiska länder (Italien? Frankrike? Belgien?) kan man köpa en olåst iPhone som ändå är legit, dvs har garantin osv kvar. Stämmer det? Vilka länder är det? Kan man köpa online? Funkar alla funktioner lika bra som dom operatörslåsta? (Jag har fått för mig att en UPPLÅST f.d. operatörslåst iPhone inte funkar med exempelvis iTunes, stämmer det?)

Helliano
    Member
    Post count: 3

Frankrike och Belgien är de länder som i nuläget säljer “olåsta” iPhones.

Marcus
    Member
    Post count: 28

@helliano 6223 wrote:

Frankrike och Belgien är de länder som i nuläget säljer “olåsta” iPhones.

Du vet inte vad en olåst 16 gigare går på i Frankrike? Har en kompis vars moster bor där, tänkte om man skulle be henne skicka en. 🙂

Helliano
    Member
    Post count: 3

@marcus 6270 wrote:

Du vet inte vad en olåst 16 gigare går på i Frankrike? Har en kompis vars moster bor där, tänkte om man skulle be henne skicka en. 🙂

Runt $900 kostar dom iaf i Belgien, tror det är något liknande i Frankrike, men be tanten fråga 😉 är själv nyfiken.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.