Front page › Forums › Övriga ämnen › olåst iphone, vilken operatör bör man ha?
-
AuthorPosts
-
har en olåst iphone 3gs och är hel nöjd, har just nu halebop vänner kontantkort och det känns som om mobilen slukar pengar. Undrar vad ni andra har för operatör och vad som egentligen är billigast? sms och surf är viktigt
Jag längtar tills min Telia abbonemang tar slut så jag kan skaffa Tele2 Snackis 19kr/mån 19öre/min till alla operatörer.
Snackis – Mobilabonnemang – Tele2
Small – 29 kr/mån 200 MB/mån med hastigheter
upp till 6 Mbit/s,därefter 1,69 kr/MB.Medium – 89 kr/mån 1 GB/mån med hastigheter
upp till 6 Mbit/s, efter 1GB/mån
begränsar vi till 30 Kbit/s.Large – 159 kr/mån Fri surf med hastigheter
upp till 6 Mbit/s, efter 5 GB/mån
begränsar vi till 30 Kbit/s.Jag har student för 19kr månaden + data small.
3000 fria sms till alla och en massa skoj 😀 Dock så måste man vara student för att skaffa detta!jo student är jag:D men har dock hört att det inte är någon täckning med tele2, jag bor i Östersund. Stämmer rykterna?
@paddeyourray 58112 wrote:
jo student är jag:D men har dock hört att det inte är någon täckning med tele2, jag bor i Östersund. Stämmer rykterna?
Bullshit.. De är bättre än 3 alla dagar!
men vad bra då, det är nämligen flera som har sagt att tele2 har dålig täckning speciellt om man är ute på landet
@paddeyourray 58656 wrote:
men vad bra då, det är nämligen flera som har sagt att tele2 har dålig täckning speciellt om man är ute på landet
Jag hade 3G ute i Värlmands skorgar.. Du kan ju kolla på täckningskartan på tele2.se så får du kanske en uppfattning om hur täckningen är där
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.